4 Mart 2012 Pazar

NEED AN ORGANIC LIFE....







Hi Guys! How are you?  I hope you are all well. After some long debates with myself, I am here again. I find the peace in organic life style.
Organic Living is not only making sure your food are healthy, but just as important is not exposing yourself  toxic sunstances outside because of air pollution.

So we tried something different this weekend and went away from the city life, to a countryside which is very cloe to where  I live. 

Had fun and took fresh air deep into my lungs to renew my energy. I ate organic foods which were produced by local people.They were fresh and much tastier.

I benefited every minutes of my time there. So I advice those who worked hard and are fed up with chaos of the city life to go somewhere  like this if they want to heal their spirit.

You will see it will make use.

Wish u all an organic life.


 Herkese Merhaba,

Kendimle uzun münazaradan sonra tekrar buradayım. Bu sefer çözümü organik hayatta buldum.

Organik hayat sadece sağlıklı beslenme , organik ürünler tüketmek değildir; kendimizi toksit atıklardan, hava kirliliğinden uzak tutmak demektir.

Bu yüzden biz de bu hafta farklı bir şey denedik ve yaşadığımız yere yakın küçük bir köye gittik.Orada geçirdiğim her dakikadan faydalandım.Tertemiz havayı ciğerlerimin  içine çektim organik yemekler yedim. Yemekler çok daha lezzetli ve çok daha tazelerdi.

Bende yorulan,yoğun çalışan ,şehirin kaosundan sıkılmış herkese, ruhlarını tedavi etmek için böyle bir yerlere gitmelerini tavsiye ederim.

Herkese orgnik bir yaşam diliyorum.

10 yorum:

CoCoSHoPs dedi ki...

renkler o kadar uyumlu ki.Tarzına bayıldım..sevgiler :)
http://cocoshops.blogspot.com/
beklerim :)

özge dedi ki...

çantana bayıldım canım çokkkk küsell,en güzelini yapmışsın ruhun dinlenmiştir..

aynur duguk dedi ki...

botlar favorim:D
sevgiler...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

upss yanlıs yere gıttı yorum bi oncekını sayma lütfen

organık ysam e iyisi en dogalı

guzelgul dedi ki...

renk uyumu cok güzel olmus canim.Eger bu bluz Zaradansa bende bugün giydim denedim :) cok begendim

Mein Blog/Blogum

Rainbow Gatherer dedi ki...

renkleri çok begendim bende


http://rainbowgatherer.blogspot.com

Trendydolap dedi ki...

renkler çok hoş :)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Canım kombin süper,renkler süper,çanta dha bi süper e sende süper daha ne olsun:))

sevda s. dedi ki...

Renkler harika, yazı anımsattı bana :) Yeleğini çok sevdim ben.

BeTwin Us dedi ki...

Organik hayat özlemi benim de içimde var öyle bir an gelecek ki yapay olan her şeyden uzak bir Ege kasabasına gitmek isteyeceğim gibi geliyor bazen.

Hardal sarısı ve bordo uyumu çok çarpıcı olmuş tatlım, leopar ve ahşap topuk bootieler ile çok zarif, şık ve stil sahibi bir görüntü elde etmişsin, öpüyorum kocaman seni! :)