5 Mart 2012 Pazartesi

ORANGE.....



Hi guys!
Having a busy week as usual. Here is an outlook after work,Hope u like it. I am  trying to keep up with my blog. I just  popped outside the car for a quick photo and then went to a restaurant  for a hot meal:)Don't be fooled my outlook, though it is no longer that warn in Izmir.

See u around....

Merhaba Kızlar!
yine her zamanki gibi yoğun bir hafta. İşten sonra bir kombin.Umarım beğenirsiniz.Bloğa da yetişmeye çalışıyorum. Arabadan inip hızlı bir resim çekip sonra restorana gittim.

Kombine bakıpta yanılmayın hava hala o kadar sıcak değil İzmirde..

Sonra görüşürüz...



23 yorum:

darkolivee dedi ki...

buluşmaya kadar yoğunluğun geçsin haa kuzuummmm,, özledim, turuncular çok yakışmış..

sevgiler

capriceline dedi ki...

pembe fiyonkcum bu turuncu ceketinle içimi açtın... İzmir'imizde cemre düştükçe hava soğuyor, artık güneşi kaybolmamak üzere görsek diyorum...

Emilie Trend dedi ki...

Izmir: bu sene gelip seni daha yakindan taniyacagim ;)))

Bir once ki postda da turuncu ve kiremit renkleri hakimdi, bu kombinde de turuncu blazerin guzelligi hakim ;))) Siyah beyaz gomelgi de ayrica begendim ;))) Opuyorum xxx

pembe fiyonk dedi ki...

Darkolive: evet canım benim bende özledim buluşalım artık...

Emilie Trend: Gel canım beklerim. İzmirde bekler herelde.

Capriceline: canm evt sorma ya:) evettt güneşş gelsin artık...
sağol canım güzel yorumların için:)

BÜTÜ dedi ki...

kombin çok güzel olmuş :) gömlek ve ayakkabıya ayrıca bayıldım tatlım :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

pembişimmmmmm nasılda patlamış turuncuların üzerinde,senin afitap tarzını yerim ben:))gömleğede bayıldım resmen:))

Nilla dedi ki...

how i love the orange top ♥

Tasarim Atölyesi dedi ki...

Arkadasım kombin cok güzel,bı önceki postta renk uyumunu cok sevdim çantaya ayrı alkış;) diyorum yane,öptüm..

begum begum huuu dedi ki...

kıyamam ben sana işten çıkıp kombin yapmak ne kadar zormuş ben yeni yeni öğreniyorum nerde o rahat rahat gün ışığını kullandığım günler nerdeeeeeeeeeeeeeeeee:) ayakkabılarına bayıldım :) kombin çok güzel orange sana inanılmaz yakışmış tatlım:)


begumyagci.blogspot.com

Zeynep Şeker dedi ki...

vayy bayıldım turuncu cekete! normalde hiç kullanamam bu rengi ama ne kadar güzel durmuş!

fashion house by zeto dedi ki...

Canım bu tarz gömleklere bayılıyorum turuncu ceketle de çok hoş durmuş tatlım:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cokcokcok hosssss orange:))) papılerınde ayrı bır guzelll supersın yanı

The Love Hanger dedi ki...

I absolutely love the color of your jacket! Amazing. and I love your heels and clutch. Chic look! <3

toni

Zeynep dedi ki...

canım zevkini konuşturmuşsun yine ;)

motto dedi ki...

canım cekete bayıldım.
tarzını zaten cok seviorum...
artık buluşalım yaa...

cemre dedi ki...

çok şıksın canım o ayakkabılarla nasıl yürüyorsun yaaa çok kıskandım:)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Looking hot, the pumps are awesome.

Alina dedi ki...

Nice look!Love the blazer!

Grace dedi ki...

ceketının canlı rengı,ayakkabılarının sekerlıgı ve genel olarak kombının ve sen cok hossunuz

Ayshenur dedi ki...

insan izmir'de yaşayınca bu sgukta burnu acık ayakkabı bile giyebilio demkki bizde burda donalım of of!sen her zmnki gbi coık şıksın cnm bnmm:*

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

bu şekilde evden çıkmayı okadar özledim kiiii yazın izmire geldiğimde çıkarcam bu kışın hıncını:)) benim yerime havanın tadını çıkar olur muuu? İstanbul buzzzzz

BeTwin Us dedi ki...

Bu sene yaka detayı siyah gömlekleri göreceğimizi biliyordum ancak bunu taşlı platformlar ve orange ceket ile kombinleme yaratıcılığını herkes ortaya çıkaramaz tatlım, süper bir kombin daha içim açıldı resmen ;)

tubitos dedi ki...

siyah beyaz kombinlere bayılırım ama turuncu bir ceketle kombinlemek hiç aklıma gelmezdi. resmen ilham verdin bana :)