22 Mart 2012 Perşembe

Organix Saç Serumu ve Organix Bakım Yağı

Saçım için daha önceleri Avon'un yeşil kapaklı saç serumunu kullanıyordum. Pek özelliğini göremedim sadece alternatif olarak ne kullanacağımı bilemiyordum.
Avon'dan memnun kalmayışımın diğer bir sebebi ise sadece saç uçlarına kullanılıyor olmasıydı. Zaten uç kısımlar her zaman en zor tamir olan kısımlardı. Bilirsiniz uçları kurtarmak oldukça zor! Kokusu dışında artı bir özelliğini göremedim.



Elimdeki ürün biter bitmez Organix coconut milk serum'u aldım ve hayran kaldım. Fiyatı diğerine göre biraz tuzlu olsada Bu serumunun daha bereketli olduğunu söyleyebilirim.



Avon'a göre en güzel tarafı tüm saça uygulanabilir olması. Yani saçın en üstlerini bile baştan kurtarabiliyorsunuz.


Kokusunu çok sevdim.Migreni olanlar korkmasın.Hindistan cevizi kokusu kısa sürede uçup gidiyor.Geriye güzel, burnu yormayan bir koku bırakıyor.

 Organix Onarıcı Hindistan Cevizi Yağı / Coconut Milk Self Heating Coconut Oil

Eğer benim doğal yağlarla uğraşacak zamanınız yoksa, bu bakım yağını tavsiye ederim.


 Düzenli kullanamadığım için, bakım yapıp yapamadığı konusunda kesin bir şey diyemeyeceğim.Serumdan çok memnun kaldığım için bu ürüne de güvenip aldım diyebilirim
Eğer kesin bir şey söylemek gerekirse, pratikliği sayesinde yine yeniden alabileceğim bir ürün.

Avucunuzun içinde (birbirine sürterek) ısıttıktan sonra saça uygulanıyor.Banyoda öneriliyor ama ben genelde banyo öncesi yapıyorum.
Diğer yağlara nazaran saçtan daha çabuk arındırılabiliyor!



Bir dipnot eklemek gerekirse:) Banyoda saçı yağdan arındırmak zor bir işlem.Hatta çoğu sefer bu sebeple ertelenir.
Banyoya girince saça su tutmadan önce direkt şampuanı kuru saçınıza sürün.şampuanlar gibi masaj yapın.Sonra yıkayın.Yağın saçtan çabucak arındığını göreceksiniz.sonra yine şampuanlamaya devam edebilirsiniz.



P.s: Saç ve cilt bakımı ürünleri, deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

17 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

canım amway ürünlerini de bu konuda kullanmanı tavsiye ederim ben çok memnunum

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK GÜZEL ŞEKER HARİKA BAKIMLI OLMAK LAZIM
:))
ARKADAŞ BEKLERİM
:))

pembe fiyonk dedi ki...

Amway ürünlerini duymuştum.yorumun için teşekkür ederim

Sekerkiz dedi ki...

Ay ne guzelmis bu urun! Benimde saclarim cok daima kirilip kopuyorlar.. Ne denediysemde pek yararini goremedim maalesef :(
Acaba bu urunleri yurt disinda'da satiyorlar midir?
Veya bu urune benzer urunler var midir?

dofa dofa dedi ki...

ben de bu sabah sipariş verdim serumu. ve ben de avon'unkini kullanıyorum :)) daha çok sevmene çok sevindim. demek ki doğru bir tercih yapmışım.

gülümse dedi ki...

hmmm çok güzel tüyolar vermişin tatlım ya:)

pembe fiyonk dedi ki...

seker kız:bence vardır cnım yurt dışındada:)

dofa:inallah bende benim gibi seversin canım

gülüsme:öpüyorum canım

The Love Hanger dedi ki...

I love Organix! I use their moroccan oil on my hair and it makes it so soft! I want to try this Coconut Milk! <3

toni

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam :)
bu ürünü bende kullanıyorum serum olanının ve mucize bir ürün cok memnunum bende :) bir ark. yurtdışında da varmıdır demiş, zaten bunlar yabancı ürün, yerli değilki :)

Sekerkiz dedi ki...

Hiim, evet amerika yada ingiltere'de vardir herhalde. Cunku buradan bakarsam ingilizce yazisi var. Ama Hollanda'da var mi bilmiyorum, ondan sormustum..
Neyse, ben bir bakiniyim en iyisi..
Tesekkurler.

pembe fiyonk dedi ki...

Rainbow: bende çok memnunum canım.iyi ki var :)
sevgiler

ŞEkerr kız: rainbow2da yardımcı olmaya çalışmış.bence vardır hollanda da canım.belki internet yoluylada satın alabilirsin.
yorumun için teşekkürler canım
sevgiler

zeys dedi ki...

sacla ılgılı her urunu alıp denemek ıstıorum ub yuzden ev doldu tastı ama bu urunu uzun zmndır mrk edıodum cnm bı denemelı :)))

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

zeyzcim tavsiye ederim canım.çok başarılı bir serum

designbyD dedi ki...

canım saçla ilgili önerilerin süper olmuş.Çünkü ben de aynı senin gibi sürekli birşeyler uyguluyorum saçıma:) iyi gelenler de oluyor gelmeyenler de... ama arastırırken de, hep en cok güvendiğim şey kullanıcı yorumları oluyor. iyi bir rehber buldum şuanda kendimee:))
öpüyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

designbyD: cnm ewet bende kullanıcı yoruMLrına cok güveniyorum... ayrıca faydlı olduguna cok sevindim..

Gülçin Demir dedi ki...

nerden sipariş verebiliriz :(

pembe fiyonk dedi ki...

@gülçindemir dermokozmetik satan eczanelerden veya internette birçok bloggerın alışveriş yaptığı sanal eczanelerden de olabilir.