28 Mart 2012 Çarşamba

Phyto Phytosesame Anında Nem Maskesi

Kuru Saçlar için Nem Maskesi Kuru saçlar için besleyici maske.Susam yağı,kakao ve karite yağı saçı besler yeniden yapılandırır.
Kullanım şekli:Fındık kadar alınıp saç tellerine yedirilip 15dk. bekletildikten sonra durulanır.İsteğe bağlı olarak her şampuanlama sonrası az bir miktar saç uçlarına (krem gibi) uygulanarak hemen durulanablir



Diğer bir eczane açıklamasında ise şöyle yazmaktadır.

Phytosesame Anında Nem Maskesi susam yağı içerir. Phytosesame′ in içindeki besleyici enerji, enerji verici ve koruyu maddelerin saç tarafından emilmesi için 3 dakika yeterli. Saç onarılır ve optimum nem sağlar. 3 dakika saç kremi ile 15 dakika bekletildiğinde nem maskesi görevi görür.





Bana göre;

Saçlarım için Nem maskesi arayışındaydım Online eczaneleri kurcalarken bu ürün çıktı karşıma. Phyto sevdiğim bir markadır.
Yukarıda ürün özelliklerinde de yazıyor, çabucak uygulanan bir maske! içerdiği yağlar sayesinde saçı beslediğini belirtiyor.

Birkaç kere maske, birçok sefer krem niyetine kullandım.

Şunu söyleyebilirim ki, 

*Susam yağı, kakao yağı gibi içeriğe sahip
*Saçımı ağırlaştırmadı.
* Bu sebeple hafif diyebilirim.
*Susam yağı kokusunu hissedebiliyorsunuz. Saçta kalmıyor koku.
*Banyoda krem niyetine kullandığımda saçı çabuk açıyor. ama nemli saç üzerinde ne kadar etkilidir bilemiyorum.
*Maske olarak daha çok sevdim. Krem kıvamında olduğu için saçtan çabuk arınıyor. 3 veya 5 dakikalık bir maske olduğundan, banyoya girene kadar saçıma çoktan nüfuz etmiş oluyor.

Zaman problemi yaşayanlar ya da ben saatlerce uğraşamam diyenler için birebir bir ürün :)


6 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hımmmmmmm tesekkur ederım umarım memnun kalrısın canım

Damla dedi ki...

Cnm benimde saclarım çok kuru ve uzun zamandır uğraşıyorum tam istediğim gb bir nemlendirici krem bulamamıştım. Fikirlerine dayanarak kesinlikle deneyeceğim bilgi için teşekkürler.

Damla dedi ki...

Cnm benimde saclarım çok kuru ve uzun zamandır uğraşıyorum tam istediğim gb bir nemlendirici krem bulamamıştım. Fikirlerine dayanarak kesinlikle deneyeceğim bilgi için teşekkürler.

pembe fiyonk dedi ki...

kokoş kelebek: teşekkürler canım.

Damla: uzun uzun zamanın yoksa tavsiye ederim.expres özelliğini seviyorum ben:)

sevda s. dedi ki...

Benim kalın telli, sert saçlarımı da kolay kolay açar mı acaba :) Bi denemek isterim ama.

pembe fiyonk dedi ki...

tatlım aslında maske bir ürün.yani bakımı dışında açıcılığı diğer kremler gibi