29 Mart 2012 Perşembe

Yeni Mim - Bakımı Mimi

Begümcüm beni mimlemiş...şimdi sıra cevaplarda :)

1.Saç Bakımı için ne yaparsın? Ne kullanırsın?

Nude şampaun vazgeçilzmezim.Buradan yetkililere de seslenmek istiyorum.Marketlerde bulmak çok zor. Reyon görevlilerinin söylediğine göre; Hep benden önceki kişi almış oluyor :S
Lütfen daha fazla getirin marketlere, parfümerilere!
Bunların dışında Banyo sonrası saç serumu.Vakit bulabilirsemde maske yapmaya çalışıyorum.



hafta içi düz saçı kullanmak pratik olduğu için genelde fön çektiriyorum. Saçımı korumak için Dove koruyucu spreyni kullanıyorum.

2.Yüz ve Cilt Bakımı için ne yapasın?
  
Havalar ısınmaya başlarken Güneş koruyucusuz olmaz diyorum. Renkli koruyucular favorim.

Peeling yapmaya özen gösteriyorum.Onundan ardından nem maskesi!

3.Dudak Bakımı için ne kullanırsınız?

Watsons ve H&m den aldığım dudak koruyucusu var. nemlendirmek için onları kullanıyorum.bunun dışından pek problem yaşamıyorum.

4.El ve ayak bakımı için ne kullanırsınız?

Avon'un gliserinli el kremini kullanıyorum.çok sevdiğim bir ürün. Ayak içinse Avon'dan aldığım bir ürün vardı.Adını hatırlayamıyorum, ayaklar içindi.

5.En son kişisel bakım ürüü olarak ne aldın?

Şampuan, saç kremi, garnier kapatıcı

Bende mim isteyen arkadaşlara gönderiyorum :)


P.s :Saç ve cilt bakımı ürünleri, deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

3 yorum:

Teuvo Vehkalahti dedi ki...

Teuvo Kuvat- Teuvo Images Finland visited this blog. Come and visit my blog . You should also tell your friends to my blog Teuvo Vehkalahti Finland

Hamide... dedi ki...

ben bunların çok azını yapıyorum sanırım...

viva dedi ki...

Blogumda Award´in var tatlim : )