21 Nisan 2012 Cumartesi

Avene Stick Zone Sensible 50+

(Göz çevresi ve Dudak üstü koruyucusu)

Göz çevrem güneşe karşı oldukça hassastır. Çok çabuk güneş ışınları çeker, leke oluşumuna zemin hazırlar.

 Beni gibi hassas dudak üstü, göz çevresine sahipseniz...Size kullandığım Avene koruyucuyu öneririm.



Geçen sene eczaneye göz çevresi koruması ararken, eczacı bu ürünü önerdi. Birçok markaya oranla, fiyat açısından en uygunu buydu.
Maalesef göz çevresi ürünlerinde Spf  bulmak zor oluyor. Avene güvendiğim için ve fiyatı da uygun geldiğinden almaya karar verdim.
O günden beri hiç pişman olmadım :)





*Stick şeklinden dolayı kullanımı çok pratik.
*Etrafa yayılmıyor, eller batmıyor.
*Şekli sayesinde istediğin yoğunlukta sürebilme imkanı sağlıyor.
*Yapısı ne yumuşak ne de sert.
*50 faktör ve Uva-Uvb filtrelerine sahip.
*Kokusuz
*Alerjik bir problem oluşmadı
*Çok dayanıklı.
**Tekrar alır mıyım? EVET





Bakalım Avene Ne diyor:

Tespit edilmiş hassas bölgeler ve yara izleri için çok yüksek koruma.
Tüm güneş ışınlarına karşı etkili ( UVB-UVA).
Paraben içermez. UVA uygunluk sertifikalı.
Suya karşı ÇOK dayanıklı.


 Kuvvetli taraflarıo Bütün gereksinimlere cevap verir: etkinlik, kalite, zevk ve güvenilirlik.
o Pierre Fabre Grubunun Araştırma Merkezinde ortaya çıkan aktiflerin özel birliği olan SunSitive protection® dan faydalanır:
* Asgari bir kimyasal filtre sayısını garantileyen aktif koruyucu bileşenler.
* Pre-tokoferil E vitaminin ışıkta istikrarlı öncüsü olup, tamamlayıcı bir hücresel koruma sağlar.
* Avene termal suyu, doğal olarak yatıştırıcı ve anti enflamatuar özelliklere sahiptir.
o Uygulamasını özellikle zevkli bir hale getiren şeffaf ve yağsız bir doku sunar.
o El ile temas etmeden uygulama imkanı

Benim için uygun mu?

Hassas bölgelerin (kulaklar, burun, pignemt lekeleri), dudakların ve yara izlerinin yüksek düzeyde korunması. Fototip I ve II.
o (çok açık renk ve süt gibi beyaz ciltler - sarı ve kızıl saçlar).
o Güneşe çok hassas ciltler.
o Her zaman güneş çarpmalarına konu teşkil eden ciltler.
o Yüksek bir koruma (SPF50+) sağlar.

Cilt üzerinde iyi toleransa sahiptir.
o Güneşe çıkmadan önce uygulayınız.
o Güneşe uzun maruz kalma durumlarında ve her banyodan sonra tekrar uygulayınız.
o Bu ürünün kullanımı güneşe uzun süre maruz kalmayı teşvik etmemelidir.
o 12.00 ve 16.00 saatleri arasında güneşe maruz kalınmasından kaçınılmalıdır.
o Güneş çarpmaları özellikle çocuklarda tehlikelidir.

8 yorum:

kozmetikkedisi dedi ki...

fiyatı ne kadar cnm?

cerenim.com dedi ki...

bende leke olusuyor yazlari. ben de alacagim bu urunden . paylasim icin tesekkurler

pembe fiyonk dedi ki...

geçen sene 40 liraya almıştım canım:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bende avene kullanıyorum pembecımm urunleırnden de hep mmenun kalmısımdır

viva dedi ki...

Tatlim bu ürünü hic bilmiyordum, bende Avene´in ürünlerini cok seviyorum, yaz icin mutlaka bakarim : )

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

bir yerde de 30 faktör üzeri için zararlı denmişti ama bilemiyorum tam olarak.bende çok beyaz tenliyim ve fazlasıyla hassas bir tenim var.güneşte hiç kalmamaya çalışıyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

Cerenim:rica ederim canım

Pink princess. bende 50 spf, 30 aynı etkiyi gösterir gibi duymuştum.tabii şu da bir gerçek koruma arttıkça iöindeki kimyasal artıyor. işte maalesef beni en iyi koruyan en iyi ürünlerden biri :)

Viva:öyleyse tavsiye ederim canım

kokoş kelebek: bende çok severim canım

sevda s. dedi ki...

Ben de baksam iyi olacak buna canım :)