17 Nisan 2012 Salı

Avon Jillian Dempsey Multi Pencil

Avon'un Jillian Dempsey serisi, hep yeterli ilgiyi görmemiş gibi gelir bana. Aslına bakarsanız bende başta pek oralı olmamıştım :)

Ne zaman indirim kataloğunda gördüm, o zaman denemeden zarar gelmez diyip almıştım.

Merak edip aldığım, iki uçlu tombul kaleme bakalım.


Bir ucu göz kalemi - diğeri ise dudak boyası.



Gözlerim için genelde beyaz kalem yerine, bu kalemi kullanıyorum. Kırık beyaz(hafiften uçuk pembeye dönük) metalik tonlarda bir kalem.
Yumuşak uçlu.
Rengini hemen yansıtıyor. Aşırı beyaz olmadığı için çıkan görüntüyü seviyorum.





Koyu tarafı ruj kalem şeklinde, tam çantaya atmalık kalem.
Yumuşak, bu sebeple sürümü kolay.
Dudağımı kurutmadı. Çatlayan dudaklara sahipseniz siz yine sürmeden önce dudak nemlendiricisi kullanın.



Resimde de görüldüğü gibi dudak ve yanak için diyor.


koyu gül kurusu(bordoya dönük)

Siz bu kadar keskin durduğuna bakmayın. Kalem ruj olduğu için tonunu ayarlamak çok kolay.


14 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

avonun dudak ve göz kalemlerini bende seviyorum :)

tugce yılmaz dedi ki...

aslında sürülmüş olarak renkleri görebilsek sanki daha kolay karar verebiliriz=)) merak ettim duruşlarını

*ssdesignbutik dedi ki...

kullanıyorum ama onu açacak bir kalem tıraş arıyorum :)

iki tarafıda pek kullanışlı

pembe fiyonk dedi ki...

rebel:ben çok beğeniyorum kimi makyaj ürünlerini

tuğçe yılmaz: yapmayı denedim ama beceremedim :) makyaj blogları kadar başarılı değil.kalemi en iii yansıtan fotolar koydum :)

ss design: aynı problem bende de vardı da hediye geldi sonra kalemtraş.)

TanurAyshA dedi ki...

avon urunlerini her zaman sevmisimdir http://bizimkiz.blogspot.com/

+28design (emine usanmaz) dedi ki...

bende baska bi markanın böle bi ürünü var çok kullanışlı ister far,ister ruj,ister allık istediğin yere sür oluyo. bide bunu denicemm.

AtolyeKedi dedi ki...

Renkleri de güzelmiş, güle gülekullan.

pembe fiyonk dedi ki...

atöyle kedi.çok teşekkür ederim

+28 design:çok pratik oluyor di mi:) bende sevdim bu ürünü

Tanur aysha:makyaj malzemlerinin çoğunu beğeniyorum

$ul€ dedi ki...

avonun herşeyini severek kullanıyorum hem ekonomik hem de kaliteli denebilecek cinsten :)

Bu arada bloğuma ve çekilişime davet ediyorum seni :)

http://askinmodasi.blogspot.com/2012/04/ilk-hediye-cekilisim.html

pembe fiyonk dedi ki...

şule:hemen ziyarete geliyorum :)

Miss Sensible dedi ki...

Avondan aldigim cogu ürün fos cikinca artik kataloguna bile bakmiyorum; ama arada iyi seylerde cikiyor demekki :)

pembe fiyonk dedi ki...

miss sensible:haklısın canım mesela ben farlarını ve rimellerini hiç sevemedim.ama diğer ürünleri favorim

sevda s. dedi ki...

Tombul göz ve dudak kalemlerini seviyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

aynen canım pratik oluyorlar