10 Nisan 2012 Salı

Beni Etkileyen Elbiseler!

Çocukken izlediğim filmlerdeki, kimi karelerin, kimi köstümlerin hala etkisindeyimdir. Eğer o filme denk gelimişsem, hep o anı, o elbiseyi bekler dururum.

Sizde var mıdır böyle takıntılar?

Mesela;
* Vampirle Görüşme'deki yeşil elbise!



* Yine bir yeşil! :) Eee bu elbisede ne var diyeceksiniz?
-Çok sevmiştim o sahneyi ve elbiseyi. Çünkü kıtlık döneminde, kadife perdelerden yapar bu elbiseyi Scarlett.



* Aslında bu elbisenin tam boyunu bulamadım. Türkan Şoray'ın giydiği bu mor kıyafetin, kesimine ve duruşuna hastayım :)



* Gülşen Bubikoğlu'nun, Ah nerede Vah nerede filminde giydiği iki parçalı elbise.
 Kumaşıyla hatta herşeyi ile bayılıyorum kendisine :)



* Şimdilerden, Terminal filminden. Her daim dolapta olması gereken elbise olduğuna inanıyorum:) Özellikle Derin yaka detayı çok hoş!



* Erkekler Sarışın Sever filminden, Marilyn Monroe'nun giydiği Şeker Pembesi elbise!



* Son olarak, elbise değilde, Köstüm kategorisinde Michelle Pfeiffer'ın ''Kedi Kız'' kıyafetini çok başarılı bulurum.

22 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Kuzum elbiseler tamam da o kedi kız kostumü hangi bilinçaltının ürünüdür bir de bakiim? Fantezine sağlık:))))

cecilia dedi ki...

gülşen bubikoğlu o filmde çok güzel elbiseler giymişti ki bu elbisesi benimde baya ilgimi çekmişti ;)

Missionbeauty dedi ki...

belki çok klişe olacak ama benim en beğendiğim elbise Audrey Hepburn'un Breakfast at Tiffany's in açılış sahnesinde giydiği elbise. Çocukluğumdan beri kendimi hep o elbisenin içinde hayal etmişimdir :)

pembe fiyonk dedi ki...

alışveriş danışmanı:heheh walla sadece kostüm kategorisinde :)

cecilia: çok güzel giyinen bir hanım gerçekten.

Missionbeauty:aa kesinlikle bir klasik tüm zamanların elbiselerinden nasılda unutmuşum.)

fashionist dedi ki...

bize sadece elbiselei göstermiş olmadın, eskilerede götürmüş oldun ;)

! incebellibardak dedi ki...

Gülşen Bubikoğlunun bu kıyafetini çok iyi hatırlıyorum. Bir de, filmlerindeki saçları ve makyajı post olmaya değer :)

pembe fiyonk dedi ki...

fashionist: beğenmene sevindim canım

İncebellibardak:kesinlikle katılıyorum.kesinlikle postluk!

Nur K.♥ dedi ki...

Yeşil elbise tam bir prenses elbisesi :) Aslında bende hep bakarım diziler olsun filimler olsun ne giymişler ne takmış takıştırmışlar diye. Ne bileyim gözüm kayıyor işte güzel bişey görünce.

Tasarim Atölyesi dedi ki...

İlk dorde yok yok ilk bese bayıldım ben,eline SAGLIK canım..

TanurAyshA dedi ki...

eeveettt,ben de özellikle türkan sultan ve gülşen bubikoğlunun bu kıyafetlerini çok beğenmişimdir,her izlememde dikkatimi çekmiştir,süper bir post olmuş,orjinal ;)
http://bizimkiz.blogspot.com/

Gece Kıyafeti dedi ki...

pretty woman kırmızı elbise :) o dönem bayılmıştım

www.gecekiyafeti.com

Syhn dedi ki...

eski yeni filmlerden o kdr çok varki kafamda saymakla bitmez :D
bazısı kıyafetten bazısı taşıyandan kalmış aklımda..

pembe fiyonk dedi ki...

Gece Kıyafeti: ne popüler filmdi di mi:) sverdim

Tanuraysha:teşekkür ederim:)

tasarımatölyesi:canım çok mersi yorumun için:)

Nur k:bende canım.özellikle son zamanlarda daha da bir dikkatimi çekiyor.)

pembe fiyonk dedi ki...

syhn:değil mi ya:) kimsii o kadar güzel taşıyor ki hayran bıraktıryor kendine:)

isabelle dedi ki...

herbiri çok zevkli seçimler. hepsini çok sevdim :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

hiç düşünmemiştim ben bunu bak,iyide nasıl aklında tuttun da şimdi buldun be kuzucum:))
kedi kız haricinde hepside birbirinden güzel.ben o kabarık elbiselere oldum olası bittim,o dönemlerde o şehirlerde bulunmalıydım derim hep..birde beyaz önü dantelli papak lar ve beyaz fistolu oldumu tadından yenmez :)

pembe fiyonk dedi ki...

bakteri.tutarım aklımda ben .) işin ucunda kılık kıyafet varsa hiç unutmam:)

isabel:çok teşekkür ederim ziyaretin için:)

Şirret Şerbet dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş. Bu fikri kopyalayıp ben de benzer bir post yapacağım izninle :)

guzellerguzelinergiz dedi ki...

turkan sorayın elbısesı ve en bastakı yesıl elbıse harıka...

pembe fiyonk dedi ki...

güzellergüzelinergiz: evet hele o ilk elbise gerçekten şok şık

Şirret şerbet:tabii ki canım ne izni:) bende favorilerini merak ettim:)

sevda s. dedi ki...

Türkan Şoray ile Gülşen Bubikoğlunun elbiselerini hatırladım :) Gerçekten güzel seçimler.

pembe fiyonk dedi ki...

di mi bende çok beğenirim:)