18 Nisan 2012 Çarşamba

Bioderma ve Biotherm Gözenek Sıkılaştırıcı Yorumlarım

Gözenekle savaş açanlar için ufak çaplı bir karşılaştırma.
Gözeneklerin yok olmasını beklemiyorum. Amaç sadece görünümlerini en aza indirmek.

Şu sıralar kullandığım iki üründen bahsetmek istiyorum.


Gelelim bu iki markanın bize sunduklarına;

Bioderma Sebium Pore Refiner

• İçerdiği agarik asit ile gözeneklerin sıkılaştırılmasına destek sağlayan ürün, patentli Fluidactiv® içeriğiyle fazla sebum üretimini düzeltmeye katkı sağlar.


• Salisilik asit ile hassas keratolitik bakım sunarken, matlaştırıcı pudra ile parlamanın önlenmesine katkı sağlar.



Biotherm Biopur Pore Reducer

Cilt Tipleri Yağlı Ciltler İçin Uygundur. Ürün Özellikleri Beyaz Kil, Bakır Ve Çinko, Saponin Su İçerikleri İle Gözenekleri Sıkılaştırır.
Ürün Avantajları Gözenekleri Anında Sıkılaştıran, Daha Küçük Görünmelerini Sağlayan Serum. Ürün Kullanımı Her Gün, Günde 3-4 Defa Kadar Makyajsız Bir Tene, Gözeneklerin Üzerine Lokal Uygulanarak Kullanılır.


Gözlemlerim;


***Konuya Biotherm'le başlamak istiyorum. En uzun zamanlı kullandığım ürün bu. Hatta bitmek üzere.
Yukarıdaki bahsi geçen özelliklerini, maalesef pek göremedim. Hemde düzenli kullandığım halde.
Matlaşrıcı özelliği de yok.
Bu serinin yüz yıkama jelini ne kadar beğendiysem, bu ürünü o kadar nötr buldum.

İyi tarafı yok mu diyeceksiniz! elbette var. Mesela,
Hassasiyet veya alerjik bir problem oluşmadı. (yoksa bir de bununla uğraş :))
Yapısı ince olduğu için ciltte herhangi kusma yapmadı.
Bana göre rahatsız edici bir kokusu yok.
Tekrar alır mıyım? Hayır.


***Sıra Bioderma'da.



 Onlineeczanem kampanyası ile çok uyguna gelmişti. Bu ürün, diğerine nazaran +1 puanla önde başlıyor. ilk kullanımdan itibaren ( artık silikon yapısından mıdır?pek anlamam) çok çabuk etki edebildiğini görebiliyorum. Fondöten öncesi gözenekler için hoş bir baz olabilir.
Azda olsa gözenekleri silikleştiriyor. Makyaja hazırlıyor.
Ciltte yumuşak etki bırakıyor. hassasiyet gibi sorunlar oluşmadı.
Yapısı yoğun değil. çabuk emiliyor.
Matlaştırma özelliği var ama büyük umutlar beslemeyin :)
Asla bir nemlendirici değil.
Tekrar alır mıyım? evet!

Yalnız, başka bir gün başka bir gözenek küçültücü yayınlarsam, sakın kendimle çeliştiğimi düşünmeyin :P
Çünkü şu hercai gönül yeni ürünleri de düşünmekten kendini geri alamıyor. Daha iyisini bulabilir miyim sorusu  her zaman daha ağır basıyor! :)
Örneğin:
*Benefit porefessional
*Mac prep prime refined zone treatment

Unutmayın ki, gözenekleri yok etmek mümkün değil. Bu kremler de çözüm değil amaç bunların katlanarak büyümelerini ve çoğalmalarını engellemek.
Ben kullandım geçti diye bir şey olmuyor maalesef. Ömür boyu içilen haplar tadında bu kremler :)
Ayrıca gözenekler geniş oldukları için temiz tutmakta fayda var. Zira siyah nokta problemlerine yol açarlar.
Ve son olarak,
Cilt bakımı ürünleri veya markaları, kişiden kişiye fark gösterebilir. Bunlar tamamen kişisel deneyimlerimin bir sonucudur.


Daha önceki cilt bakımı deneyimlerimi okumak isterseniz, cilt bakımı başlığına tıklayabilirsiniz!



Özellikle bu postu bekleyen izleyicim, umarım memnun kalmıştır:)

9 yorum:

SWL dedi ki...

cnm bende estee lauder idealist kullanıyorum son 1 senedir. Cidden makyaj altı için süper, ama gözenekler hala yerli yerinde, azıcık ufalmış olarak duruyorlar :))
Gözeneklere çare yok maalesef, tek çaresi soyucu yada kimyasal peelingler :S

Karbeyazın MakyajDolabı dedi ki...

o okuyucuyu ben olabilirim şu an yani :D tedavi edici özelliği olan ürün arıyordum.mac i bende alacağım çok memnun kalanı var.sanırım biodermayıda denerim ama porefessional hakkında pek iyi şeyler duyduğum söylenemez o yüzden almaktan vazgeçtim kendisini.. :/
novidermin toniği ve avene termal su da çok övülüyor onları merak ediyorum bende :)
gözenek savaşında başarılar dilerim.çok yararlı bi post olmuş sevgiler :)

caseyas dedi ki...

Aynı sorundan muzdarip biri olarak yazın çok bilgilendirici oldu.Ben de Bioderma'nın nemlendiricisini kullanıyorum memnunum çünkü diğer nemlendiriciler alerji yapmıştı.Bende bi yazı yazmıştım.

http://dorelame.blogspot.com/2012/04/cilt-bakim-urunlerim-ve-sac-urunlerim.html

özge dedi ki...

bende gözenek problemliyim,estte ıdealıst aldım faydasını pek görmedim en güzel mac refıned zone bence makyaj öncesi çok iyi duruyor. Biodermayı marka olarak başarılı bulduğum için merak ediyordum iyi oldu yazdığın. Biotherm ise birsürü ürününü alıp çöpe attığım bir marka. sadece vücut losyonunu ve nem maskesini kullanabiliyorum..

pembe fiyonk dedi ki...

SWL: evet canım bende makyaj bazı olarak çok seviyorum ama onun dışında bende pek etki etmedi:)

Özge:Mac bende çok merak ediyorum.bakalım stoklarımbitince almayı planlıyorum

caseyas:yorumun için teşekkür ederim.hemen geliyorum bloguna:)

karbeyaz:canım yararlı olduysa ne mutlu bana:) canım novidermin çekimi yaptım bugün en kkısa zamanda onuda yayınlıcam.
ve avene termal su'yu çok sevdim.

pembe fiyonk dedi ki...

caseyas:canım bilmiyorum benim sunucumda mı problem var? ama bloguna yorum atamıyorum :(

viva dedi ki...

Porefessional gercekten güzel tavsiye ederim, ama dedigin gibi kullandikca iyi gözüküyor yoksa degisen birsey yok : )

AtolyeKedi dedi ki...

İyi oldu, ne güzel bilgiler, düşünceler, teşekkürler

pembe fiyonk dedi ki...

viva :aynen canım kullanınca eskiye dönüyor herşey:)

Atölye kedi:beğenmene sevindim canım inşallah faydalı olmuştur.