12 Nisan 2012 Perşembe

Bir Blogger'ı Nasıl Tanırsın?

Etrafta ıkına sıkıla, kombin pozu vermeye çalışan birilerini görürseniz, büyük ihtimalle kendisi bloggerdır! :)

Havalar ısındıkça sokak çekimleri daha da zorlaşmaya başladı. Herkes sokaklarda. Bir de sıkıldıkça tuhaf pozlar çıkmaya başlıyor :)

Siz neler yaşıyorsunuz bu konuda ?

Kombine gelince;
Havalar ısınır Pembe Fiyonk maxi eteklerini dolaptan çıkarır:)
Çok severim maxi etekleri.. Kışları çok kullanamasam da, yazları bolca giyerim maxi etekleri.

*** Cumartesi günü, Cem Yılmaz'ın da oynadığı Ferzan Özpetek'in filmi olan Şahane Misafire gittik. Tam bir hayal kırıklığıydı benim için. Daha fazla yorum yapmadan, Olur böyle şeyler diyip bu konuyu kapamak istiyorum:)

















46 yorum:

fashion by kitty dedi ki...

bayıldımm kombinee çokk hoş olmşsn cnmm:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok hoş olmuşsun cnm, kemerine bayıldım ;)

Emilie Trend dedi ki...

Cok begendim bu kombini... Maxi eteklere zaten zafim var ;))) Pembe maxi etek, ustune giydigin zincir desenli gomlek, kemerin ve ayakkabilarin uyumu - gozlerime cok iyi geldi ;))) Opuyorum xxx

begum begum huuu dedi ki...

pembişim sen gayet uygun bi nokta bulmuşun kendine daha ne istiyorsun:) Eteğin renginin güzelliği nolcak oyle:)))ne kadar yakışmış gömlekle:)))) Ayakkabılar cabası:)


Blogger kesinlikle tanınıo hele sevgilin falan çekiyorsa fotoları daha komik oluyor çevredekilerin bakışları yapcak bişi yok ne yazıkki:(


begumyagci.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

fashion by kitty:çok teşekkür ederim

my princess:beğenmene sevindim canım

emilie trend:güzel yorumun için teşekkürler canım.bende çok severim maxileri:)

Begüm:canımcım walla benimkisi isyanlarda artık :) bazen görümceme çektiriyorum :) afili poz vermye çalıştıkça etraftakilerin bakışları tuhaflaşıyor.) sonra stresten hiçbir şey çıkmıyor orataya :)))

CoCoSHoPs dedi ki...

maxi etek, pembe , leopar, şifon, at kuyrugu saç...beni benden aldın işte tam içime işleyen bir kombin.bayıldım ilham verdin cnm bnm :)
cocoshops.blogspot.com

Gece Kıyafeti dedi ki...

eteğine ve rengine bayıldım bu sene canlı canlı yaz renkleri bizi bekliyor süper..

ben de seni bloğuma davet etmek isterim

Junkhead dedi ki...

Canım çok cici olmuşsuuun ;) Yaav film o kadar kötü müüü ? Geçenlerde de çok güzel diye bir yorum duymuştum . Alla allaaa ya tabi zevkler değişiyor,ben de merak ettim şimdiii :D Gerçi sinemada izlemem ben herhalde nete düşünce indirip izlerim hehehh ..

aynur duguk dedi ki...

cok güsel!pembenin en sevdiğim tonu ve leopar :)

pembe fiyonk dedi ki...

aynur duguk:teşekkür ederim.şeker pembeyi çok severim

junkhead:çok sağol canımne desem bilmem ki film için sanırım bundan önceki filmlerini o kadar sevdim, ki belki beklentim yüksek. şimdi ekşi yorumlarına göz gediriince genel olarak yorumlar olumsuz gibi görünüyor.tabii dediğin gibi zevkler farklılaşabiliyor:)
bu kış yoğun geçtiği için sinema da olsun azıcık sosyalleşelim dedik :)

cocoshop:ne mutlu bana canım.beğenmene sevindim :)

Gece kıyafeti:evet yaz gelsin ama çok sıcak olmasınnn :)heheh

mod ask dedi ki...

Canım yine çok güzel görünüyorsun,pembe leopar uyumuna aşığım zaten..Begüm'ün de söylediği gibi senin çekim yaptığın mekan her neresiyse sakin ve güzel görünüyor.Bu arada beni ödüle layık görmüşsün teşekkür ederim canım,ama mim olayını sevemedim ben bi türlü,o yüzden affına sığınıyorum,kocaman öpüyorum:)

reyhane dedi ki...

Değme mankene taş çıkartır pozlar var sende,aferin:)

Zeynep dedi ki...

allahım bu ne harika bi kombin böyle!! en sevdiğim renk ve leopar bir arada bayıldımm :) fotoğraf çektirme konusunda da yalnız değilsin canım bende aynı senin gibiyim o yüzden bisürü kombin postu yapamıyorum :/

pembe fiyonk dedi ki...

*zeynep: çok teşekkür ederim tatlım :) aynen canım çoğu zaman makine elimde kalıyor.ya da sıkılıp çektirmiyorum.

*REyhane:heheh çok naziksin:) nerde bende o pozlar:)

*Modaask: yedigöllere arkadaşları almaya gitmiştik sinema için.hazır ortalık sakinken ve onları beklerken aradan bunları çıkardım :))
bende öpüyorummm

tubitos dedi ki...

aynı çantanın gümüşlüsü de ben de var çok severek kullanıyorum. kombinini çok beğendim cıvıl cıvıl, hem de leoparlar var daha ne olsun :) ben fazla kombin postu yapmıyorum ama yapınca da evde çekiliyorum zaten dışarda sevgilim de annem de çekmmiyor fotografımı :(

pembe fiyonk dedi ki...

sende güle güle kullan canım.teşekkür ederim güzel yorumun için.
evet çektirecek birileri gerekiyor gerçekten yoksa çok nazlanıyorlar:)
allahtan çevremde birkaç kişi var bu işler için:)

Adsız dedi ki...

iğrenç midem bulandı resmen köylu gıbısın

pembe fiyonk dedi ki...

hehehheheh normalde 'adsızları'onaylamam ama yorumun beni benden aldı :)
ne yani köylü gibi olmuşsam, bu da köylü kombini olsun.)

hem ne hassas miden varmış senin kuzum :)
Madem bu kadar hassasın sakın organik ürün yeme! onları da köylüler üretiyor:)

taytlı köylü görmek istiyorsan biraz daha aşağılara bak .)

özge dedi ki...

sana bu tarz etekler acayip yakışıyor canım,pembiş yüzüğünle süper durmuş:))

cecilia dedi ki...

çok beğendim cnm bende hoş ve değişik bir kombin olmuş, birleştirdiğin parçaların hepsine tek tek bayıldımm..

itsbea dedi ki...

bastan asagı kıyafetinizin merak ettim nereden oldunu:)yazabilir misiniz acaba?çook güzel olmus, bayıldım=)

alice dedi ki...

ne cici babetler onlar çok sevdim ;)

pembe fiyonk dedi ki...

alice:teşekkür ederim:)

itsbea: etek-ben yaptım
gömlek-çanta:koton
ayakkabı:amerikadan(hatırlayamadım markasnı)
çok teşekkür ederim:)

Cecilia:güzel yorumun için teşekkür ederim:)

Lulu dedi ki...

bastan sona cok hos bir kombin

pembe fiyonk dedi ki...

:) teşekkürler

itsbea dedi ki...

tesekkür ederim=)sanırım hiç birini bulamam:))

Syhn dedi ki...

o filme gtmek istiyordum ya gitmiyim mi şimdi :/

pembe fiyonk dedi ki...

itsbea: Cnım snırım bulamyabilirsin...:((((

Syhn: canım filmden ne beklediğine bağlı ben ferzan özpeteğin diğer bütün filmlerini izlemiştim.. Serseri Mayınlar çok iyiydi.. Onun üstüne bu çok etkilemedi..Ama sevdiğim noktalarda vardı... Görüntüler iyiydi...Ama sinemaya gitmeye değer miydi bence evde de izleyebilirdim....:(

zeys dedi ki...

pembe maxi etek ve leopar kemer, ustundekı o sahane zıncır detaylı gomlek..neye baksam bılemedım cnm hepsını cok cok begendım!!!!
bu arada aynı durumdan bende sıkayetcıyım tenha yer aramaktan fenalastm :)

vintage peony dedi ki...

Canım çok güzel fotolar, sen başkalarını ve tuhaf bakışlarını boşver. özgür ol ya :)
twitter açtın mı b uarada?
yalnız foto çekildiğin yer yedigöller galiba. Rahmetli babam götürmüştü mangal yapmaya, hamileydim.. Neyse içini karartmayayım, sen yorumu yayınlama boşver ok..
sevgiler

pembe fiyonk dedi ki...

zeysim sorma canım.birgün tenhalarda menhalarda karşılaşıcaz :) beğenmene sevdin tatlım.çok mersii

poenycim çok tatlısın.olur mu içimi karartmak.sen yorum yapmışsın ben siler miyim.babacığının mekanı cennet olsun.
evet orası .) twitter açtım ama henüz nasıl kullanılır diye pek uğraşamadım.söz bu hafta sonu kesin inclerim.ve duyururum.

SvGLove dedi ki...

Pembe'cim sorunu cevaplamadan ilk fotografa ailece hayran kaldigimizi belirtmek istiyorum;)
Gelelim soruya;) Sanirim ben bu konuda biraz daha rahatim. Biz fotograf cekerken bakan cok oluyor, ben de yuksek sesle Turkce olarak 'noldu canim, neye baktin?' diyorum, o zaman gulup geciyorlar. Yani yabanci ulkede, yabanci dilde konusmanin avantajini kullaniyorum. Ama beni taniyanlarla karsilasinca, cok onemli bi is yapiyormusuz ciddiyetinde devam ediyoruz:D
Oyle iste;)

Gelelim yine kombine.
Gomlegi cok sevdim bi kere. Pembe etegi sevmemem mumkun degil. Ozellikle bel kismi pek pek tatli!
Desenleri karistirmissin, pek de yerinde, kararinda olmus.
Yuzunu goremesem de cok cici hallerde poz verdiginden yuzumde bi siritma olusturdun;)

guzellerguzelinergiz dedi ki...

kombın harıka olmus...
etegın rengıne bayıldım :)
emegıne saglık :)

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Fena halde beğendim desem sanırım az olurrrr hele eteğinnnn maşallah diyimm de göz möz kalmasın:) *-*

pembe fiyonk dedi ki...

tuba: çok teşekkür derim canım.asıl sana maşallahhh :)

svglove:çok naziksinz canım.çok teşekkür ederim.yurt dışındayken bende çok rahattım.onlar bakar geçer.bizim millet dikilip napcam diye bekliyor hehehehhehe :)

BÜTÜ dedi ki...

çok hoş olmuşsun tatlım etek ne kadar yakışmış :)

Giz dedi ki...

Bu kız neden fotoğraf çekiyor merakını bir adım öteye götürerek işi gücü bırakıp fotoğraf çekimini izleyenler de yurdum insanıdır :)) öyle tanıdık ki bu his, bazen sırf bu yüzden kasılıp çirkin çıkıyorum :p tatlım fuşya eteğinin duruşuna, rengine bayıldım takılarınla nasıl güzel tamamlamışsın, leoparın hem çanta hem de babette uyumu da harika insanın içini açan bahar tadında bir kombin olmuş bu :)))

ozgecee dedi ki...

etek çok yakışmış, onun yanında o parmağındaki pembiş tatlış yüzük yok mu bitirdi beni :)
bloguma da bekleriiim
ozgecee.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

Bütü çok teşekkür ederim canım

Giz: evet işte o an hepten elim ayağım bir acayipleşiyor:) ellerinde çekirdek olsa çitleyerek izleyecekler:)

özgece: çok teşekkür ederim hemen iade-i ziyarete geliyorum :)

Fido dedi ki...

biz de çekim yaparken o kalabalık başımıza toplanıyor,film falan çekiliyor sanıyorlar :) o yüzden sakin yerleri tercih edip,rahat rahat çekim yapıyoruz :)
Şahan Misafir'e yarın gitmeyi planlıyordum,şu anda biraz tereddüte düştüm :S gömlek çok güzel,maxi etek-elbiseler benim de vazgeçilmezimdir,hem rahat hem efil efil :)
mutlu Pazar'lar :)
sevgiler,

pembe fiyonk dedi ki...

:)kuytu köşe bir yer bulunca tadından yenmez oluyor:)filmde emek var bu sebeple ağır konuşmaktan kaçınıyorum.
belki diğer filmleri o sıcaktı ki, çıtayı biraz daha yükselttim kendimce.
film eleştirmek kolay değil biraz göreceli olduğu için izleyenin nazarına bırakıyorum:)
ve de güzel yorumun için teşekkr ederim canım

BAKTERİiiiiii dedi ki...

ayyy gerçekten haklısın bebişim yaaa,nedir yani biri foto çekiyorsa,herkesde bi ablak bi şapşal bakış uyuz oluyorum yaa nıck nıck nıck...
aynen şekercim yaaa,yaz geliyor maxi eteklerimi bende atletlerle tüm yaz kullanmayı düşünüyorum,senin kombinde yakmış yaneee ortalığı:)

sevda s. dedi ki...

Canım, eteğinin rengi modeli çok hoş çok :) Gömleğin, babetlerin ile harika olmuşsun :) Ben de senin kadar zayıf olmak istiyorum artık :(

pembe fiyonk dedi ki...

sevdacım çok teşekkür ederim.ama seninde çok abartılacak yanın yok ki! ben çok beğeniyorum seni.
ben birkaç kilo almaya çalışıyorum

bronz makyaj dedi ki...

bayıldım resmen.bluz koton mu?

yasemen k. dedi ki...

aaa Şahane Misafir'i niye beğenmedin ki :/