13 Nisan 2012 Cuma

Bir DIY Yapamama Projesi :)

Niyet: Bu resimdekinin aynısını yapıp giymekti :)

Bu güzel bloga bakmak için tık tık..


Evet gelelim hikayemize :)

O kadar sevdim ki bu projeyi, bir koşu en yakın kırtasiyeye gidip birkaç kutu raptiye alıverdim.
 Nasıl umutluyum, resmen ''kendin yap, kendin kullan'' fikri kafamın içinde dönüp duruyordu :)

Eve dönünce aldım elime çekici-ayakkabıyı, başladım çakmaya...


Bir oldu, iki oldu...Çekici indirdikçe Raptiye elimde kalıyor arkadaş!
Batmıyor topuğa. İğneleri kırılıp duruyor.

Bu ne iştir! dedim. Attım elimden hepsini :S
Artık raptiyeler mi çürük! yoksa ayakkabı mı sağlam anlamadım gitti :))


Benimde hevesim kırıldı. Bir daha bununla uğraşak güç bulamadım  >__<

Aşamalı çekim yaparım diye, bu fotoğraflar günün hatırası olarak kaldı elimde :)


29 yorum:

Merium dedi ki...

Creative! I'm going to try it

SvGLove dedi ki...

Bunu ben de denedim ama yok yapamadim:/ Ustelik cok sabir isteyen bi is bu! Sen yine de bi kere daha dene canim;)

mod ask dedi ki...

Canım madem bu yola baş koydun,bir ayakkabıcıdan yardım iste,eminim istediğin gibi yapacaktır.

Damla dedi ki...

Canım kesinlikle vazgeçme bitmiş hali çok güzel duruyor. Sen hafta sonu yavaş yavaş yaparsın bu işi.

irem dedi ki...

ahhh canm ya böyle hayal ve heves edip de olmadı mı üzülüyorum çok :( ama senşn ayakkabının topukları çok sert ve sağlam duruyor işi zorlaştırıp oyunbozanlık yapmışlar. Bence hasır ya da mantar topuklu bir ayakkabıda dene ;)

Şirret Şerbet dedi ki...

Dolgu topuğa korkarak bakan -içten yanmalı önyargılı- bendeniz pek sevdim bu fikri. Bence ayakkabı fazla sağlammış. Silikon tabancasıyla yapıştırmayı denseydin(iğnelerinden kurtulup) :)
Çok zevkli oluyor bunlarla uğraşmak :)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Hasır topuklarda iyi netice verir o muhtemelen seninki ahşaptır..

yeni hayat dedi ki...

kırılanları yapıştırsan olmaz mı fiyonkçum:)) güzel olacakmış gerçekten...

The Love Hanger dedi ki...

Great idea for shoes!! Love how they turned out! <3

toni

begum begum huuu dedi ki...

ama ilk taktıkların girmiş bence raptiyelerde sorun var sen istersen yaparsın bende söylemesi:)



begumyagci.blogspot.com

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

ah kıyamam cnm ya aslında çok gzl bi projeymiş ama belki seninkinin topuğu çok sertti takı pensesi ile raptiyeleri kıvır silikonla yapıştır cnm en olmadı;) ya da yolla bana yapar gönderirim hehuehue:D

Gece Kıyafeti dedi ki...

aslında süper bir fikir ve harika görünüyor ama sağlam ayakkabının gazabına uğramışsın herhalde ...

pembe fiyonk dedi ki...

Gece kıyafeti: evet eşimde topuğu çok sert dedi:)

Tuğba: kıyamam sana:) silikon fikride güzelmiş:)

Begüm:yok canım onları ben dizdim kırık raptiyeleri:) son gözüm görsün giye hehe

Yeni hayat:benim de aklıma yattı.düşer mi acaba?


Alışveriş danışmanı:evet ahşapmış topuk marangoza götüreyüm:)

Sirret şerbet:çok zevkliydi de beni bezdirdi.şu silikon işi aklıma yattı:)

İrem:haklısın evde hasır var onda deneyeyim bakim:)

Modask:sorma canım ya işte kendim yapacam ya, ayakkabıcı falan hiç aklıma gelmedi:)

Damla:di mi ben bunu yapmaya çalışayım:)

Svglove.demek ki yalnız değilmişim :)

Trendsum dedi ki...

Kesin bir tekniye vardır bildiğim kadarıyla zımba makinalrı var eminönünde görmüştüm belki raptiyeler için de böyle mekanik bişi vardır..

http://trendsum.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Sabır lazım herşeyden önce bunu yapmaya, ama iyi fikir cidden, yapan arkadası kutlamak lazım..:) Bence sen bu zımbaları atma, kot gömleğinin yakalarına, yada kot ceketinin öndeki minik ceplerine, yada kullanmadığın deri bi çantanı baştan yaratabilirsin ;) pes etme ;)

CoCoSHoPs dedi ki...

canım metal raptiye değil de metre ile satılan raptiye ve zımba görünümlü plastiş şeritler var.ister kesip ister tek tek yapıştırabiliyorsun silikonla.bi tuhafiyeciye uğra ve dene derim..
cocoshops.blogspot.com

*ssdesignbutik dedi ki...

waow süper fikir bence raptiyelerin kalitesinden olabilir mi başka marka bir raptiye alıp deneseydin.Diğer bloğanda baktım süper duruyor :D bende de var dolgu topuklu ama böyle değil tam açık acaba nasıld durur :D

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

kuzuların kuzusuuuu canımın içiiii valla ilk görselde swarovskiyle süsledin sandım zımba olduğuna inanamadım:) ellerine sağlık çok beğendimm

pembe fiyonk dedi ki...

trendsum:seninde dedğin gibi vardır bir tekniği:) öğrenmek lazım:)

myprincess:iyi fikirmiş canım.saklıyım en iyisi:)

cocoshop:ayy hiç bilmiyordum.araştırıyım ben :)

Fashioncns:yok canım ilk resimi ben yapmadım .)hatta yapamadım:)

TurquAzria dedi ki...

Ay kıyamam yaaaaaa! :( cokta güzel olacakmış aslında. Sanırım topuğun dolgusu sağlam. Bunu mantar topukla yaparsan cok kolay olacakmış gibime geliyor.

zeys dedi ki...

aslında super fıkır ama evet yapmak zor bı de senın topuk bıraz saglamdır buyuk ıhtımal ondan gırmemıs olabılır ama denemekte fayda var baska bı ayakkabıda :)

pembe fiyonk dedi ki...

Turquazria, Zeys dıy aşkım tekrar depreşti en iyisi, güzel bir alternatifle bitirmek:)

Giz dedi ki...

Topuğun içi mantar olsa çok güzel saplanırdı ama geri tepiyor sanırım :( yapıştırma da düşer bilemedim nasıl olsa, çivili zımba yerine kendiliğinden yapışkanlı zımbalardan denesen canım (hani şu ütü basınca sıcakla yapışkanı aktive olanlardan)? :)

evrim-idil dedi ki...

Yorumun icin tesekkurlerr :) Geri dondukk ! :)

pembe fiyonk dedi ki...

giz:evet tatlım geri tepiyor ve kırıyor zımbaları.bende sizlerden öğreniyorum çeşit çeşit şeyler varmış denemek lazım:)

Evrim-idil:e hoşgeldiniz o zaman:)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

hahahhahaha beceriksiz seniiii hahhahahah:))ayy amaannn felaketinle çok mutlu olan bir bakteri olarak çok güldüm nihahaha:))
bebişim o incecik raptiyeler,o kalınn papiklere girermi hiç,sen mantar topuk olan bi papike dene bence bunu daha fazla sinirlerini bozmadan:))

pembe fiyonk dedi ki...

heheheh bak işte onu doğru dedin:) bir de topuğa neyim suç buluyorum di mi :P

MeLc dedi ki...

canım uçlarını kırabiliyorsan silikonla yapıştırabilirsin sanki ama işte o uçlar nasıl kırılır bilemiyorum,hem dahada kolay olur gibi ama yinede sabır işi

Joana Sá dedi ki...

So cool
Love this DIY

Kiss kiss.*Jo
http://joandcompanystyle.blogspot.com/