3 Nisan 2012 Salı

Dermokil Maske

Bu maskeye beni yönlendiren sevgili VİVA oldu. Çok memnun kaldığı bu markayı şiddetle tavsiye ediyordu. Bende tek kullanımlık maskelerini görünce hemen iki tane alıverdim.



Aslında bu tek kullanımlık maskeler bile iki veya üç sefer kullanılabiliyor.Temiz fresh bir kokusu var. Temizledikten sonra cildime verdiği aydınlığıda çok sevdim.

Cildim normalde kil maskelerine karşı hemen hassasiyet gösterir. Bunda böyle bir problem olmadı.

Şunu söylemem gerekirse bundan sonra severek kullancağım bir maske olacak. Şimdilik  tam boy fiyatını bilmiyorum. Eminim makul fiyattadadır.



 P.s: Saç ve cilt bakımı ürünleri, kendi deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

9 yorum:

ozlemtuana dedi ki...

bende çok severek kullanıyorum bu maskeyi...
sevgiler..
ozlemtuana.blogspot.com

seda dedi ki...

bende bu maskeden kullanıyorum ve oldukça memnunum. çok başarılı :)

pembe fiyonk dedi ki...

bende bundan sonra bunu alırım :) güzel yorumlarınız için teşekkür ederim kızlar:)

viva dedi ki...

Memnun kaldigina ve beni´de yazdigina cok sevindim canim, tesekkür ederimmmm, cok tatlisin! ♥ : )

k ve a ile moda dedi ki...

siyah noktalar iiçin bende maske arıyordum. Bunu bir deneyeyim bende =)) Teşekkürrlerrrr =)))))

http://1k1a.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

Viva:asıl ben teşekkür ederim canım!:)

k ve a ile moda: canım sanırım google+ kullanıyorsun.bloggera geçsen daha iyi takip edebilirim seni.:)

evleniyorum ben dedi ki...

kil maskelerine karşı hassasiyet gösteriyor cildim ama şuan
strese bağlı sivilcelerle başım dertte o yüzden bir umut bu ürünü deniycem umarım bende de olumlu yönde etkisini gösterir (:

http://evleniyorumben.blogspot.com/

zeys dedi ki...

aa bende bı denıyım o zmn hemennn :) kıl maskelerını severmm :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

zeyscim, evleniyorum ben; kızlar önce bir kullanımlık maskelerden kullanmanı tavsiye ederim.en azından hassasiyet olup olmadığını anlamak daha kolay.ürün elinizde kalmaz:)
sevgiler