6 Nisan 2012 Cuma

Filmlerden Gelinlikler 1

Daha önce bu yazımda ünlülerin gelinliklerini yazı geçmiştim. tık tık
Yine beğendiğim klasiklerden biri de Hülya Avşar'ınkiydi.
Bir de çok sevdiğim diğer bir düğün hazırlıkları postu tık tık The knot wedding.

Şimdi ise Serseri Mayınlar (2010) filmindeki gelini unuttuğumu fark ettim. Halbuki film boyunca beni etkileyen en güzel sahneler ona aitti.

Gelecek kaygısı, korkuları, yaşadıkları ya da yaşayacaklarını o kadar güzel yansımış ki gelinin yüzüne, film
boyunca en sevdiğim kareleri, o yaşattı bana!

Gelinliği çok zarif şekilde taşımıştı.. Düşesin dantel gelinliği henüz ortalığı kasıp kavurmadan önce, bu gelinlik beni benden almıştı.







Filmin güzel şarkıları



11 yorum:

CMOS dedi ki...

gerçekten su gibi bayıldıım:)

özge dedi ki...

serseri mayınlar filmini bende çok beğenmiştim. Ama gelinliğin güzelliğini şimdi fark ettim :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Bu gelinlik olayı loto gibi. Şanslıysan senin için mükemmel olanı bulabiliyorsun. Nedense filmlerdekiler beni pek tatmin etmiyo ben birtek SATC o vivien gelinliğine aşık olmuştum:)

pembe fiyonk dedi ki...

cansu: kesinlikle loto canım. Onunda gelinliğini post yaptım canım :) zaten favorim

Cmos:di mi :))

Özge:bende çok sevdim ofilmi

Hamide... dedi ki...

tüm gelinlikler çoook güzeldir çünkü bütüüün gelinler güzeldir bebişiiim...

pembe fiyonk dedi ki...

hehehe şeker daha ne denir bu sözün üstüne :)

viva dedi ki...

oooooo cok güzelmis gelinlik, cok sIk : )

Lila Moonlight dedi ki...

Ben de cok sevmistim bu gelinligi ve o sahneleri, butun filmi haliylen, 3 kere izledim filmi, tekrar tekrar da izlerim ileride, dvd si var evde. Son filmi beni biraz hayalkirikligina ugratti ama Ferzan in her zaman kredisi sonsuz ben de : ) O sarkiyi ben de cok sevmistim. ziyaretin ve guzel comert yorumun icin cok tesekkur ederim : )

pembe fiyonk dedi ki...

viva:hem de çok :)teşekkürler

Lila moonlight: Kesinlikle Dvdsi şart.eşimde bana hediye etmişti:)
ve son film gerçekten tam bir hayal kırıklığı!
bende yorumun için teşekkür ederim:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

en ıyı arkadasım evlenıyor fılmınndekı gelınlık nerde:)) saka bır yana gercekten cok keyıflı bır post olmus

pembe fiyonk dedi ki...

heheh hazırladığım postlarda onu unutmuşum bak :)