20 Nisan 2012 Cuma

Flormar Pretty Oje P16

Bu güzel Flormar standında görüp aldım :) Gramının az olması, kurumaya kalmadan bitirebilcek olmam bu ojeyi almam için yeterli sebepti.

**Sonuca bağlayacak olursak,
Ben bu ojeyi sevmedim. Neden mi?

Küçük diye aldım ama ojenin ne sapını ne de fırça kısmını sevdim. Yeteri kadar cilayı toplamıyor.
Boyutuna göre ayarlı olduğundan biraz kullanışsız.
Tırnak yapınız büyük yada tırnaklarınız uzunsa bu oje biraz uğraştırır gibi.
Bu renkten midir bilemiyorum, yol yol görüntüsü olmaya meyilli.
Çok darda kalmadıkça Pretty serisi oje Almam.









6ml.



19 yorum:

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

How cute is that color, I love it so much.

Grace dedi ki...

rengı cok guzelmıs ama

Benden Bişeyler dedi ki...

renk süper keşke yapısı da rengi kadar güzel olsaymış:)

Trendsum dedi ki...

Ama rengi çok tatlıymış, şeker gibi bişey :)

http://trendsum.blogspot.com/

yeni hayat dedi ki...

memnun kaldın sanıştım okumadan önce rengi çok tatlı duruyor çünkü:) yol yol olan ojelere tek kelimeyle sinir oluyorum!

Followupfashion dedi ki...

Rengi çok güzelmiş ama kullanışsızsa uzak durmak en iyisi;)

cicibebe dedi ki...

aaaayyyyy! ben de şişelerin tatlılıgına aldanıp dün 4 tane aldım ama bak şimdi postunu okuyunca pişman oldum :( tırnaklarım uzun ya da geniş değil gerci ama bakalım ben ne düşünücem kullanınca :)

Güle güle kullan cnm ama rengi çok tatlıymış..

guzellerguzelinergiz dedi ki...

renk guzel...
bende pastelın bu renk bır ojesı var onu orerım.
fırcasıda guzel :D

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hahhahahaa pıkı uzak duralım :)))

Poliship dedi ki...

Ben hiçbir sıkıntı yaşamadım.Tırnaklarımda şuan uzun yeşilini değil ama lilasını cok rahat kullanabiliyorum.Sanırım elindeki ojeden kaynaklanıyor.

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Benim bıdık bugünlerde pek bir oje sürer oldu.Bu renk çok tatlı alabilirim ona.:)

pembe fiyonk dedi ki...

Kızlar güzel yorumlarını için teşekkür ederim.Bende rengine vurulup almıştım:)
poliship belki bu renkten veya ojeden olabilir.açıp bakmışsalar, ömründen yemiştir mutlaka

AtolyeKedi dedi ki...

Bittim bu renge, çok güzel ama önermiyorsun,iyi oldu öğrendiğim bende denemeyi düşünüyordum bu seriyi,çok teşekkürler

alice dedi ki...

benim de elim sürekli bu ojeye gidiyordu ama almamıştım iyi ki almamışım o halde çünkü ben de hiç sevmem çizgi çizgi olan ojeyi =/

Gizem Dalyan dedi ki...

ben de rengini cok sevip aldim gecenlerde ama yol yol olma kismina ben de katiliyorum. ben beceremedim herhalde demistim ki benim gibi baskalari da varmis. :)

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

hehe bende bir ara acaba bende mi kusur vr diyecektim :) artık tam olarak kanıtladım pretty oje benlik değil :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

rengi güzelmiş cnım bazen flormar bazı renklerinde yol yol bırakıyo tam yedirilmio tırnağa. bende hoşlanmıyorum hiç bu görüntüden.

simyaser dedi ki...

rengi çok güzeeell bende bu seriden bir kaç renk denemek istiyorum :)

bloğumdaki hediye çekilişime senide beklerim :)

http://simyaser.blogspot.com/2012/04/hediye-cekilisime-katlmak-ister-misiniz.html

sevda s. dedi ki...

Rengi çok güzelmiş ama alınmayacaklar listesine eklendi bile canım :)