28 Nisan 2012 Cumartesi

Gittim Gördüm Magnetleri

Uzun zamandır gittiğim gezilerden, o ülkeye veya şehire ait hatıra olarak sadece magnet alıyorum. Aldığım biblo gibi süs eşyaları zamanla kırıldı yada dekorasyona (o anki ruh halime) uymadı.

Etrafta kalabalık eşyalar sıkmaya başladı haliyle :) Tabi çok özel parçalar özenle yerini korumaya devam ediyor.

Gittim gördüm magnetleri tam benlik :) Resimdekilerin yarısından çoğu düştü kırıldı, taşınırken kayboldu vs. :(
Zaten görüldüğü bazı magnetlerin parçaları eksik veya tekrar yapıştırılmıştır:)

Eskiden sıkış tıkış iken şimdilerde epey bir boşalmış dolabımın üstü :( Baktıkça eksilenleri daha çok fark ediyorum.


Siz bu tip hatıralıklar hakkında ne düşünüyorsunuz? Neler biriktiriyorsunuz?



Van Gogh Alive'e geçen ay üç günlük iş seyahatinde gidebildim ve bayıldımmm:)



Gezi etiketi için tık tık

38 yorum:

yeni hayat dedi ki...

benim de en sevdiğim hediyelik eşya:)
giden arkadaşlarım da hep getirir bilirler sevdiğimi. Kendi buzdolabımda kullanamayacağım galiba kapağı cam kaplı serçe parmak kalınlığında 'glass door' yani:S

pembe fiyonk dedi ki...

hatırlamıyorum bir yerde görmüştüm. mutfaklar için çerçeve içinde çelik(galiba)paneller satılıyor.Böylece dolaba yapışmayanları oraya takıp, mutfağa tablo gibi asabiliyorsun:)

MeLc dedi ki...

Bende tam bir magnet delisiyim buzdolabımın üstü magnetlerle ve resimlerle dolu ve aynen sen gibi gittiğim yerlerden hatıra olsun die almasını seviyorum,seninkiler ayrı bi güzel hepsinin bi hatırası olmasıda bence en güzel yanı, bir tek dolabın üstünü silerken sorun oluyorlar ama olsun :) kesinlikle değer.Geçenlerde hepsini çıkarmış ve silmiştim eşim bomboş görünce nolmuş bu dolaba dedi :)

ozax dedi ki...

ben de ben de:)))Buzdolabının üzerine koyuyorum aldığım magnetleri, dediğin gibi biblo vs.gibi şeylerden daha güzel ve anlamlı:)))seninkiler de çok güzel görünüyor bu arada!

reyhane dedi ki...

Çok cici magnetlerin güle güle kullan,ben gittiğim yerlerden hep kıyafet alırım bulunduğum yerde yokmuş gibi..

aynur duguk dedi ki...

bende gittiğim yerlerden oraları hatırlatan küçük şeyler alırım güzel oluyo ya :)

makeupwithstyle dedi ki...

Benim de dolabımın üstü magnet dolu canım, her gittiğim ülkeden/şehirden mutlaka alırım :)

kitap eylemcisi dedi ki...

ben de gittiğim yerlerde ilk aradığım şeydir magnetler, seninkiler de süper:)

tubitos dedi ki...

ben de magnetçiyimdir :)

Benden Bişeyler dedi ki...

aynen bende de var bu takıntı dolapta yer kalmadı hatta artık:)seninkilerde çook hoş gözüküyolar canım<3

Fashion Queen dedi ki...

benim de buzdolabımın üstü magnetle doludur gittiğim yerlerden almaya çalışırım herzaman. Amaaa kızımın 1. yaş doğum gününde gelenlere hatıra kalması için resimli bir magnet yaptırmıştım en güzeli benim için o :)

pembe fiyonk dedi ki...

Melc: :) aynen canım resimler vardı da foto çekeceğim için birçok karşıklığı kaldırdım canım:)

Fashion Queen: bencede canım en güzel magnet o olmalı <3

Benden birşeyler: teşekkür ederim canım

Tubitos: en güzeli di mi:)

Kitap eylemcisi:aynen canım bulamazsam üzülüyorum

Makeupwithsyle:en güzel koleksiyon bencede:)

Aynur duguk:aynen canım çok güzeller

REyhane: heheh aynen canım.işte en son en güzel elde kalanlar bunlar.)

Ozax:teşekkürler tatlım

❤makeuparfume❤ dedi ki...

oovv aman tanrım ne kadar çok yer gezilmiş :) bende bayılırım magnet biriktirmeye, bu arada bloğumda yorumun görmek beni inanılmaz mutlu etti canım.

Nilla dedi ki...

biblo hiç sevmem evimde,ben de sen gib magnet toplarım.Tek istisna Hollanda'dan aldığım minnak pabuçlarım :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

bayılırm bende magnetlere:) küçük anı parçaları olarak görüyorum:)

Hamide... dedi ki...

bi de sen bizim buzdolabının üstünü gör :DD

pembe fiyonk dedi ki...

hamide, :) olur bi post beklerim sende canım:)

Pembe gönlüm sende: Aynen canım.baktıkça anımsamak güzel

Nilla: Biblolar bir süre sonra yoruyor durdukları yerde :)hollanda takunyalarını ne şirindir şimdi:)

Makeupparfume:teşekkür ederim canım.şu an bloguna giriş yapamıyorum ama :S

kozmetikperisi dedi ki...

Bende bayılıyorum bu magnetlere,sırf gittim gördüm tarzı değil her türlü şirin versiyonlarına bayılıyorumm :)

pembe fiyonk dedi ki...

O şirin şeylerden bende almazsam rahat edemem.sonra bir baktım almış başını gidiyor dolap:)

Lila Moonlight dedi ki...

Ben de cok severim mangnet toplamayi gittigim yerlerden, eski evde buzdolabina koyabiliyordum, simdi mutfakta dolabin uzeri ahsap kapli, bir metal pano alip oraya koymayi planliyorum. Ben kartpostal ve harita toplamayi da severim : )

zeys dedi ki...

bende sevıyorum butun paramı magnetlere harcayabılırım yurtdısına cıktıgımda :) ama dusunce kırılması ınsana cok koyuyo :)

pembe fiyonk dedi ki...

Zeys: evet canım.kimisi o kadar parçalanıyor ki yapıştırılacak gibi değiller :( o yönden kötü

Lila:evet o paneller aslında en sağlıklısı dolaptan düşüp parçalanıyorlar

cerenim.com dedi ki...

bir süre ben de biriktirdim buzdolabina astim ama sonra buzdolabini dumduz gorme telasi basladi bende ve hepsini cikardim. simdi gittigim ulkelerde kaldigim otel kapi giris kartlarini biriktiriyorum ve her ulkede iki belirli yerde fotograf cekiliyorum

SvGLove dedi ki...

Bizim ailede magnetler, kar kureleri, çanlar toplayanlar oldugundan ben kartpostal topluyorum;)
Annemin buzdolabi boydan boya magnet doludur mesela;)
Kartpostallarimi ileride gruplandirip, cerceveletecegim;)
Seninkilerden en cok Fransali olani sevdim;)

sevda s. dedi ki...

Magnet alma biriktirme bizde de var canım :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

benımde boyle bır koleksıyonum var nasıl guzeller ama degıl mı bak bak keyıf al

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım ben de özenle gittgim gördüm magnetlerini biriktiriyorum hatta düşüp kırılmalara karşı yedekli alıyorum desem :p En son Roma'da taş magnetler aldım buzdolabının üzerinde gördükçe orada geçirdiğim zaman geliyor aklıma mutlu oluyorum :)

Followupfashion dedi ki...

Buzdolabının üstü boş olur mu hiç,magnetler olmadan olmaz.Bana kalsa dolapta boş yer bırakmam=)

Syhn dedi ki...

ben pek almıyorum çok kalabalık ediyorlar ama bazısı çok güzel oluyor dolmabahçe magnetm gibi. senin özgürlük anıtın gibi :D

CMOS dedi ki...

bende toplarım böyle en çok magnet ve biblolara yatırım yapıyorum sanırım gezdiğim yerlerde=) özellikle barcelonadan alığım magnetler favorilerim=)) flamenko yapan bir kadın, gitar ve ilovebarcelona yazılı torba şeklinde 3 taneler <3

seninkilerde çok cicii=)

rebeltakipte dedi ki...

benimde buzdolabımın üstü magnet çöplüğüne dönmüştü,nerde görsem ya da nereye gitsem alıyordum,şimdi neyse ki makul bir sayıya indirdim :)

CANDYBUYCANDY dedi ki...

çok beğendim tam benlik :)

pembe fiyonk dedi ki...

Candybuycandy: .) sevgiler

REbeltakipte:sorma canım bende kırılanların yanına elemeye gittim canım :)teşekkürler

Cmos:biblolara bende yapardım ama zamanla çoğalıp evde bizden fazla yer kaplayınca eşe dosta dağıtıldı:) sevgiler

Syhn:şimdi nasıl gösterişli ve güzeldir o magnet:)

Followupfashion:hehe olmaz di mi:) bende severim

Betwin us:yedeklemek veya metal pano en mantıklısı benim venedik roma floransa gezimden geriye hiç birşey kalmadı :( sevgiler :)

Cerenim:aaa bak bende onları merak ettim şimdi.)

kokoş kelebek:aynen canım bazen bakarken unuttuuğum anırları hatırlatıyolar:)

SVGlove: haha bende onu seviyorum hatta bazen o bıçağı alıp peyniri kesesim geliyor:)

sevda:çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için:)

❤makeuparfume❤ dedi ki...

bazen bende kendi bloğuma giremiyorum 3-5 kez yineliyorum sayfayı hihi :)

Aylin | Planes and Pleasures dedi ki...

Benim de buzdolabim böyle görüyünor :) cok severim bu tarz hatiralari ve gezdigim güzel sehirlerden hep alirim :-)

bakimliolmakasktir dedi ki...

ben de bunları çoook seviyorum bizim buzdolabıda böyle dolu :) evlendiğim de daha da güzel bi şekilde doldurcm böyle dolabımı :)

Melis Kıyıcı dedi ki...

Ben de magnet biriktiyorum bir de tabak çok alıyoruz ailecek gittiğimiz ülkelerden.:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ben de boyle hatırası olan objeler bırktrırım magnet bıblo vs :) İnsan her baktıgında hatrlıyor o tatili :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/