27 Nisan 2012 Cuma

İnglot Allıklarım



Bebek pembesi allık ararken, bu ürün gözüme çarptı. Kalıcılığı güzel. Tabi Fondöten veya bazla kalıcılık daha uzun süreye çıkarılabilir.

*Allık koyu pembeden gül kurusuna dönük bir tona sahip. Bu sebeple ağır şekilde, gül kurusu görüntüsü oluşturmuyor. Özellikle bu tonları esmelere daha çok yakıştırıyorum.
Işıltılı ama sime boğuk değil.




*Renk renk olan ise aydınlatıcı veya allık.. (her ne olarak kullanmak isterseniz.)

İster orta kısmını aydınlatıcı ya da renkleri tek tek allık olarak da kullanabilirsiniz.
Ben hepsini karıştırarak kullanıyorum.
Tek renk kullanacaksanız, en yoğun kendisini belli eden sadece gül kurusu.
Aydınlatıcı olarak beğeniyorum bu ürünü.



Aydınlatıcı dozunu seviyorum. Aşırı parlak değil.





8 yorum:

viva dedi ki...

Inglot ürünlerini bende cok merak ediyorum, keske almanyadada satilsalar ; )

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzeller :)

Xoxo dedi ki...

inglotu sevıorummm :) cicilerini güle güle kullan canım

özge dedi ki...

ınglot allıklara hiç ısınamadım nedense ben, fondoten-fırça-far-mat kalem ruj-tüp gloss-oje severken allıklarına sıcak bakamıyorum.

pembe fiyonk dedi ki...

Viva: almanya'da var zannediyordum.TR'ye gelince bol bol kurcalarsın canım:)

Özge:Kalem rujlarını çok merak ediyorum cnm

bütü:teşekkür ederim :)

Xoxo:çok teşekkür ederim canım

sevda s. dedi ki...

Allık hastası olarak çok beğendim canım, özellikle renkleri tam benlik :)

*ssdesignbutik dedi ki...

tonlarını bayıldım benimde elimdeki allıklarım bitsin de yenilerini alacağım :)

BeTwin Us dedi ki...

Aydınlatıcı olan dozu ben de çok sevdim çok doğal bir rengi var, yanakta da çok hoş durur eminim canım :)