19 Nisan 2012 Perşembe

İzmir Kitap Fuarı Ganimetlerim

Dün ki yağmur ve rüzgara rağmen fuar biraz kalabalıktı.
Hafta içi ve hava şartları derken, bu kadar yoğun beklemiyordum... Yinede mutluyum kitap severlerin çokluğunu gördükçe:)


Aslında daha alacaklarım var! :) Etrafı gezdikçe, içim gitti kitaplara.. Ahh dedim şuradan bir hediye çeki neyim verseler de sınırsız alışveriş hakkım olsa :)



İş çıkışı koştur koştur gittiğim için biraz yemek molası :)





Bunlar dün aldıklarım. Eğer zaman bulup gidebilirsem almak istediğim birkaç kitap daha var.)



*Fatıma'nın Eli-İldefonso Falcones
*Chanel-Alfonso Signorini
*Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk-İskender Pala
*Şah Sultan- İskender Pala
*Olasılıksız-Adam Fewer
*Edep Ya Hu-Mehmet Anıl
*İstanbul Hatırası: Ahmet Ümit

23 yorum:

SWL dedi ki...

Olasılıksız, olasılıksız, Olasılıksız diyorum... Ben o kitabı çoook severimde :)

ZOEY. dedi ki...

Kıskanıyorum !!!!!!!!!!!!!



ben daha gidemedim :(

Dürr-i Yekta dedi ki...

ankarada da kitap fuarı oluyor sözde ama burası kadar canlı değil, hatta hiç canlı değil katılım çok az ve indirim ise yok. Bu fuarda olmak vardı. Olasılıksız, babilde ölüm istanbulda aşk ikisini okudum sadece, doğru tercih. fatımanın elini merak ettim bir araştırayım netten. keyifli okumalar canım

pembe fiyonk dedi ki...

Swl:okumak için heycanlanıyorum:)

zoey:tavsiye ederim canım.çok güzel br fuar

Yekta: hem indirimler var hemde pazarlık payın var:) özellikle pazarlık kısmını çok sevdim zira kitapçılarda böyle bir şans olmuyor
cnm

yasemen k. dedi ki...

ahh nee hoşş! aklımdaydı ve haftasonunu nasıl getirdim nasıl hala gidemedim suan kendime çok kızdım! hiii Babil'de ölüm istanbul'da aşk'ı ben de cok merak ediyorum umarım okuyunca yorumalarını yazarsın :))

pembe fiyonk dedi ki...

yasemen k: bazen insanın aklından uçup gidiyor birçok şey:) bende çok olur :)
mutlaka yazarım canım

begum begum huuu dedi ki...

ah tatlım ne güzel gitmişsin ben gidemedim dah:(çok istiyorum ama ayarlayamadım:( olasılıksız harikadır, istanbul hatırası da :) iyi okumalar:)


begumyagci.blogspot.com

MODAVESAİRE dedi ki...

oooo.olasılıksızı ilk oku, ama sonra diğerlerini okyasın kalmaz... sona bırak en güzelini, :))

pembe fiyonk dedi ki...

begüm, Modavesaire: kızlar sözünüzü dinleyip Olasılıkız'dan başlayacağım:)
teşekkürler güzel yorumlarınız için

*ssdesignbutik dedi ki...

maşallah maşallah ne çok da kitap almışsın öle kuzusu bol okumalar:

Doorstepping dedi ki...

Nefis! Ben de gitmeyi umuyorum bitmeden, Lal'i peşime takıp ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Ne güzel, şimdiden kolay gelsin.

pembe fiyonk dedi ki...

ssdesignbutik: teşekkür ederim canım:)

atölye kedi: daha güzelleri seni olsun canım

Doorstepping: mutlaka git tatlım.hemde bebekle rahat edebileceğin bir yer.

viva dedi ki...

En güzeli kitap okumak zaten, bende gecen hafta iki kitap okudum, bir tanesinin hala etkisinden cikamadim, insan hayal dünyasinda görüyor resmen karakterli cok güzel oluyor ya ; )

vintage peony dedi ki...

kitaplar çok merak uyandırıcı canım, ne iyi etmişsin. Ben Bir İStanbul Hatırasını okumuştum. Çok muazzam bir kitaptı.

pembe fiyonk dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hanımlar:)

sevda s. dedi ki...

Ben de İstanbul Hatırası'nı okudum canım, çok güzel bir kitap :)

özge dedi ki...

bende kıskandım şimdi :D
şaka bir yana güle güle oku kitaplarını
olasılıksız bencede kesinlikle süper bir kitap ;)

! incebellibardak dedi ki...

istanbul hatırası benim de okunacaklar listemde, kitaplıkta bekliyor. seçimler süper canım :)

pembe fiyonk dedi ki...

daha güzelleri sizin olsun kızlar:)
sayenizde iyiki almışım dediğim kitaplar:)

SoMilkSoLove dedi ki...

kaçıranlar üzülsün bende ne varsa sömürdüm o gün :D bu arada kitap hediyemiz var bakmak isterseniz.


http://somilksolove.blogspot.com/2012/04/bas-ucu-kitab-hediyesi.html

bakimliolmakasktir dedi ki...

İskender Palanın en güzel kitaplarını almışsınız ama öncelikle katre-i matemi okumalısınız :) şah ve sultanda muhteşemdi tavsiye ederim :)

pembe fiyonk dedi ki...

Somilksolove:bencede canım :)

Bakımlıolmakaşktır:okumam mı:) hemde ilk çıktığı dönemde almıştım.teşekkür ederim yorumun için:)