20 Nisan 2012 Cuma

Keşfettim Bayıldım! Bir Site ve Bir Blog

Bu öyle bir site ve içindekiler öyle bir çılgın ki, boşver herşeyi...git bu diyarlardan dedirtiyor insana :)
O da olmadı, hasetinden çatlatır bu ikili  :)

Kimden mi bahsediyorum? Başka Türlü Birşey sitesinin sahiplerinden.


Özellikle Machu Picchu resimlerinden sonra daha da bir kendimden geçtim ^_^
Les mystérieuses cités d'or'u izleyenler neden bu kadar etkilendiğimi anlarlar .)

Bir hayalin peşinde sloganı ile....!
***En'ler kısmını mutlaka okumalısınız:)

Hadi tıklayında bakın > http://www.baskaturlubirsey.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=tr


******************

Diğer bir önerim ise;
Yepyeni bir blog mutlaka keşfetmelisiniz!

Le blog de isabelle

Ürünler hakkındaki geniş bilgisiyle ve hoş yazılarıyla eminim benim kadar sizde beğeneceksiniz :)
ee hadi tık tık...


4 yorum:

TurquAzria dedi ki...

WAAAAAAWWWWWWWWWWWWWW!!! agzim açik izledim, dünya turu dedigin böyle olmali

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Oh, I want to sit there, I really do.

...KGgirl... dedi ki...

çok teşekkürler bizimle paylaştığın için
sevgiler

isabelle dedi ki...

çok teşekkür ederim, ne kadar naziksin :)
sevgiler...