13 Nisan 2012 Cuma

Kumbaralar Geri Dönsün!

(Bu yazıyı yaklaşık iki ay önce yapmıştım.Taslakların içinde unutmuşum. birkaç aydır elime geçen bozlukları İzmir kitap fuarı için biriktirdim.

Meğer ne faydalıymış..Daha uzun tutsam tasarım çanta alırmışım :P)


Nostaljiktir kumbaralar, çocukluğumuzun birikim hesaplarıydı :) Şimdilerde ise sadece dekorasyonun bir parçası oldular.
Tüketim çılgınlığı içinde ne çabuk unuttuk onları değil mi?


ve açılışı yaptım .)

Harçlıkları arttırıp sabırla biriktirdikten sonra en güzeli ise, o çok sevdiğin oyuncağı veya kitabı kendin çalışıp kazanmış gibi almaktı. Düşünüyorumda Çocukken ne güzel hazlardı bunlar!!!

Mesela günümüzün ergenleri, onlar bilir mi bu duyguyu? ya da çocuklarımıza böylesi bir kültürü aktarabilecek miyiz?

Bloglarda yer alan, elindekini ürünü tüketme politikasına, bende sessizce, uzun zaman önce başladım.
Zamansızlıktan dolayı bitenleri fotoğraflayamıyorum maalesef.

Madem tüketme işine giriştik.Bir de birikim kısmına geçmeliyiz diye düşünüyorum!!



Başlarken İlk hedef 14-22 nisan 2012 İzmir Kitap fuarı gününe kadar kumbara'da birikim yapmak.



Sizler Ne düşünüyorunuz bu konuda?





16 yorum:

ESRA dedi ki...

aklıma ters çevirip bir kaç bozukluğu çıkarmaya çalıştığım geldi...;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/ne-giydim-black.html

pembe fiyonk dedi ki...

hehehe walla geçen lazım oldu ama inat etti çıkmadı içinden :)

alice dedi ki...

kumbaraya ben de bayılırım! pek para biriktiremesem de sadece küçük paraları atıyorum içine =)

zeys dedi ki...

ya bu super bı fıkırmıs cnm cok mantıklı..bende gıtmek ıstıorum kıtap fuarına bu sene kesınlıkle

BÜTÜ dedi ki...

:) bende almamaya çalışıyorum ama nafile :) ice watch kumbaramla inatlaştığım çok oluyor :)

özge dedi ki...

Bu kumbara olayı faydalı cidden. Bu arada İzmire bir sürü yazar geliyormuş, şanslısınız ankaradaki kitap fuarları sönük geçiyor

BAKTERİiiiiii dedi ki...

benim hala var kumbaram,hatta olayı aşmış vaziyetteyiz,tarihi bir vazomuz var onu yaptık hahahah...öyle güldüğüme bakma 8 ayda 350 lira yaptık minnoşumla:)

İçimden Geldiği Gibi... dedi ki...

Evet gerçekten çok doğru söylemişsin şimdiki ergenlerde maalesef böyle bir kültür yok her biri tüketim çılgınlığına bırakmış bile kendini...Modada bile geriye dönüş diye bir şey var ama maalesef böyle kalıcı olması gereken şeylerde herhangi bir geri dönüş politikası yok.Böyle bir şeyin artık olmadığını bilmek en çok da o duyguyu yaşayan insanın canını acıtıyor...

pembe fiyonk dedi ki...

Alice:bence devam küçük falan derken epey birikiyormuş:)

İçimden geldiği gibi: ne özetlemişsin sonuna kadar katılıyorum.ve cümlelerin işte vuruş orada oluyor.kesinlikle bilmeeyen anlamaz.

Bakteri:yok anacım gülmem:) ben bile bu kadar güzel birikeceğini düşünmüyordum.meğer bozukluklar ne faydalıymış:)

Özge: bende öyle duymuştum ama o kadar kalabalık oluyor ki, kitapl standlarına bile yaklaşmak için çaba sarfediyorum :9

Zeys:tatlım tavsiye ederim.yüzüne bakmadığımız kuruşlar birikip göl oluyor:) ben hafta içi istiyorum da eşim büyük ihtimalle haftasonu gitmek ister fuara:)

Bütü: :)bazen inatlaştığım oldu benim :)hatta kumbaraya bakıp içine atsam mı atmsam mı dediğim de oldu :)

MadamB Fashion dedi ki...

Sanırım bu aralar en çok odama giren obje kumbaralar oldu ben vazgeçemedim :)
http://madambfashion.blogspot.com

Giz dedi ki...

Ben kumbara gibi kullandığım küçük metal bir kutu edindim elime geçen miktarları aklıma estikçe içine koyuyorum bir baktım epey birikmiş (bana yeni bir çanta alacak kadar :p) o zaman çok sevindim gerçekten tüketim çılgınlığı arasında insan zaman zaman koysa da bir köşeye bir bakıyor birikiveriyor :))

pembe fiyonk dedi ki...

madam b fasihon:çok sevindim demek kumbaralar canlanıyor:)

giz:haklısın bende bu kadar olacağını tahmin etmemiştim.haftaya yeni bir kumabara ve yeni bir hedefle başlıyorum :P

cerenim.com dedi ki...

benim var kumbaram ama ne zaman küt oynamaya gitsem kizlarla , gidiyor tum kumbaradakiler ;)

pembe fiyonk dedi ki...

:) cerencim hehe yine birikir:)

Travis dedi ki...

basladim bir seyler atmaya

pembe fiyonk dedi ki...

travis:iyi fikir :)hadi hayırlısı :)