24 Nisan 2012 Salı

Noviderm Boreade Cleansing & Astringent Water

(Durulama Gerektirmeyen Gözenek Sıkılaştırıcı Temizleme Suyu)
,
Tekrar alırım dediğim nadir ürünlerden biridir, Noviderm Boreade Tonik.
Birçok marka ve ürün denemiş biri olarak, Yağlı-karma cilt toniği kategorisinde Noviderm'i %100 öneririm.

*İçeriğinde de dediği gibi, gözeneklerde az da olsa bir sıkılaşma sağlıyor. Tabii bunun için düzenli kullanım şart.
*Yüzü temizledikten sonra, makyajdan arta kalanları güzel temizliyor.
*Hassasiyet veya tahriş etme gibi bir problem oluşturmadı.
*Sabun, alkol ve renklendirici içermiyor. Tek dezavantajı parfüm içermesi.
*Matlaştırıcı özelliği fazla etkili değil.
*Tekrar alır mıyım? Evet




Ürün açıklaması;

Boréade Cleanssing and Astringent Water Durulama Gerektirmeyen Gözenek Sıkılaştırıcı Temizleme Suyu cildi temizler ve makyaj kalıntılarından arındırır. Cildi derinlemesine ve kurutmadan temizler. Gözenek sıkılaştırıcı özelliği sayesinde, cildinize daha temiz ve taze bir görünüm kazandırır. Yağlı ciltlerin problemi olan belirginleşmiş gözenekler üzerinde düzenli kullanım sonrası sıkılaşma ve belirginliğinde azalma sağlar.

- Ciltte hasara yol açmadan temizler.
- Yağ düzenleyici etki sağlar, gözenekleri sıkılaştırır.
- Anti-bakteriyel etki sağlar.

Etken Maddeler
Yumuşak sürfaktanlar
Çinko Glukonat
Kapril-oil glisin

Kullanım Şekli
Sabah ve akşam pamuk yardımı ile cilde uygulanır, durulanmaz.

Kullanım Alanı / Avantajlar
Yağlı, karma ve akneye eğilimli ciltlerin günlük cilt temizliği içindir. 2 si 1 arada, temizleme ve gözenek sıkılaştırıcı etkisi vardır. 30 gün düzenli kullanımda, %50 matlaştırıcı, %49 sıkılaştırıcı etki sağlar.



 
Apaks Disk Pamuk
Bu gördüğünüz pamuğu da Bim'de keşfettim :)
.Organik pamuklar birçok mağazada yüksek fiyata satılırken, bu oldukça uygun.
Önceleri Watsons'ın pamuklarını kullanıyordum. Çok tüy tüy kalıyordu yüzümde.
Lux gibi pamuklarda, zımparadan halliceydi :)
Bu pamuğu çok sevdim. Ne çok sert ne de çok yumuşak. Tonik dökünce parçalanmıyor!
Almanya'da üretiliyor.

10 yorum:

özge dedi ki...

sen diye diye çok merak ettim canım bu toniği:) la roche posay bitince avene in yanına bunu ekliycem,dönüşümlü kullanmak için..

chfashiontrend dedi ki...

ilk defa duydum ben bu markayı canım,süper açıklamışsın deneyeceğim ...sevgiler

pembe fiyonk dedi ki...

Özge: :) şiddetle tavsiye edilir :)

chfasiontrend: teşekkürler canım

*ssdesignbutik dedi ki...

gözenek sıkılaştırma özelliği güzelmiş denemek lazım bende bir maske duymuştum gerçekten etkiliymiş ama adını hatırlayamadım şimdi.
Bu pamuklarda benim kurtarıcım her zaman :)

pembe fiyonk dedi ki...

aklına gelirse mutlaka yaz canım:)
sevgiler

Alina Anghel dedi ki...

super cute blog! xx

http://www.theprovocativecouture.com/

Followupfashion dedi ki...

Makyaj kalıntılarını güzel temizliyorsa,bir denemek lazım=)

CMOS dedi ki...

bende ilk defa duydum denemek lazım makyaj toniğim bitince alıcam hemen:)

sevda s. dedi ki...

Ben de çok merak ettim canım :)

SWL dedi ki...

cnm üniversite yıllarımda Noviderm'i set olarak kullanırdım... Veee çok severek... Benim en en en beğendiğim ve etkisine inandıgım hatta birebir şahit olduğum Eczane ürünüdür.. ki Laroche yada Vichy yada Avene gibi markaların hepsini kullanmış biri olarak, onları katlar geçer derim :)