4 Nisan 2012 Çarşamba

''So Sweet'' Blogaward

Vivacım bana bu güzel ödülü göndermiş.Mimiyle beraber hemen yapıyorum :)


1.Meslegin seni mutlu ediyor mu?
   Kesinlikle evet!

2.Diledigin meslekmiydi?
   Hımm.. Aslında tercümanlık gibi birşey düşünüyordum. Demek ki her dilek yerine gelmese de olur, yoksa şu an ki mesleğime kavuşamazdım :)

3.Yalniz´mi veya iliskidemi yasamayi seviyorsun?
    İlişkide!

4.Tatsiz durumlardan kacinmak icin yalan söylermisin? Dürüst ol?
   Tabii ki bu yaptığım olur.Gereksiz yere ortamın daha fazla gerilmesine gerek yok. Zaten zamanı geldiğinde o durum açıklanır :)
 
5.Yabanci bir dil konusuyor musun?
    Lisede Almaca'da gördüm ama en iyi İngilizce ve derdimi anlatacak kadar Fransızca!
 
6.Rüyandaki evde oturuyormusun yoksa tekrar tasinmak´mi istiyorsan veya hatta yurtdisina gitmeyi? 
Evimi istediğim  gibi döşemiştim bu yönden evimi seviyorum. Aslında biraz nostaljik biriyimdir!

Modern evler yerine, cumbalı eski köşkleri ve evleri, yaşanmışlıkları severim. Hayalimde onlar vardır:)



7.Mobilya degistirmeyi sever misin?
  
  Zamanım olmadığı için genelde, ufak tefek süsleri değiştirmeyi seviyorum.

8.Cevre/Hayvan koruma vs hic katkin var mi?

    Ağaç Ekimi projelerinde bulunmaya, veya bunu destekleyen ürünleri almaya çalışıyorum. Hayvanlar için mutlaka bir kap su koymaya çalışırım yazları. Ama büyük koruma projelerinde yer alamıyorum. Çok ciddi çalışma gerekiyor..

9.Televizyon veya filmleri sever misin?
   
hafta içi film izleyecek gücüm olmuyor.Genelde Tv açık olur. Hafta sonları film izlemeye bayılırız

10.Birakmak istemedigin kötü huylarin var mi?

     Alışveriş!! :)

11.Loto veya benzeri bir sans oyunu oynar misin?
      Hayır!





Bende bu ödülü Begüm'e, Motto'ya, Modask'a,  Zeys'e ve Sevda'ya gönderiyorumm:)

7 yorum:

motto dedi ki...

canımm cok tatlısın...
uygun bi zamanda hemen yazıcamm.
öpüorum cok senii

pembe fiyonk dedi ki...

bende öpüyorum seni canım

viva dedi ki...

süper cevaplar tatlim, cok güzel olmus ♥ : )

pembe fiyonk dedi ki...

vivacım bende ödül için teşekkür ederim .)

Trendsum dedi ki...

İstediğin işi yapmak şükretmek için çok iyi bir neden bence ;)

http://trendsum.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

kesinlikle canım.teşekkür ederim yorumunn için :)

sevda s. dedi ki...

Canım çook teşekkürler, ben de ilk fırsatta yazacağım :)