23 Nisan 2012 Pazartesi

Toplu Ruj Gösterimi

Bu postta herkesin, her yerden kolaylıkla bulabileceği, çoğu kahve alt tonlu olmak üzere ruj dosyasını açıyorum.
Uzunca bir süre pembe tonları kullandığım için Nude rujlarda, kahve alt tonlarını severim.

Bana göre bu rujlar, esmer-sarışın herkese gidebilecek, dudağı yok etmeyen yada ben burdayım diye bağırmayan tonlar.




Golden Rose Perfect Shine 215

Metalik, sütlü kahve tonlarında bir ruj.
Çok belirgin rujlardan kaçınanlar için güzel bir alternatif.






Golden Rose Perfect Shine 207

Resimlerde koyu gibi görünse de Mac'in Creme D'Nude'nü andırıyor benim için. Yani biraz silikleştiren zor bir renk.





Golden Rose Perfect Shine 208
Yine çok severek kullandığım bir ton. Açık tarçın tonunda. Ama turuncu olmayan, dudak rengi havası veren doğal tonlar kategorisinde saydığım bir ruj.





Flormar Long Wear L01

Flormar'ın sevdiğim bir ruju daha. Özellikle bu rujda en sevdiğim yanı kalıcılığı.
Daha doğrusu tam kalıcılıktansa, günün sonuna doğru rujun pigmentlerinin hissedilmesi çok hoş.
Resimde bu kadar koyu ve kırmızıya dönük durduğuna bakmayın. Dudağı bu kadar koyu boyamıyor





Flormar Long Wear L16

Bu tonlarda bana gidebilecek en güzel nude ton. Birçok markanınkini denedim bundan başka, bana tam anlamıyla giden olmadı.
belki pembe tonlara sahip olmadığı içindir.






Flormar True Color Ruj 24

Gül kurusuna dönük dudak tonlarından, metalik görünüme sahip.




Flormar True Color Holographic Glossy 10

Bu glosu indirimli sepetten 2 liraya almıştım. Denemeden almıştım ama çok beğendim. Rujlar yada mat rujlar bana gitmez diyorsanız. Doğal tonlu bu glosu size öneririm.




Flormar Supershine Gloss

Nude tonlarda, pembe alt tonlu ışıl ışıl bir gloss arıyorsanız. Herhalde en iyi renklerden biri de bu. .




Swatch işi çok zor arkadaşlar :) en yakın renklerdeki resimleri eklemeye çalıştım

10 yorum:

Junkhead dedi ki...

Swatchlar hani swatchlar aaa olmadı ama canııım :)) En çok da Flormar true color un duruşunu merak ettiiim ! Güle güle kullan hepsini de ;)

pembe fiyonk dedi ki...

heheh haklısın canım ya :) makyaj blogları kadar becerikli değilim :)
ama en yakın tonlarını koymaya çalıştım.
becerebilirsem bir ara koyarım swatchlarını:) teşekkür ederim

ozax dedi ki...

ben de heves ettim şimdi:)))sevgiler canım!

yeni hayat dedi ki...

long wear rujları ben de beğeniyorum, golden rose'un rujunu denememiştim, merak ettim sen kullanıyorsan güzeldir deneyeyim:))

Ece.. dedi ki...

Flormar Long Wear 16 ben de kullanıyorum ve çok memnunum ben de:)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

hahaha okurken biran düşündümde ne kadar ters bi yapım var,benim içinse ruj 3 renk..KIRMIZI,ÇİNGENE PEMBESİ VE ALTIN TONU..birde şeftali parlatıcı:)

Benden Bişeyler dedi ki...

alınacaklar listeme not ettim bikaç tanesini ellerine sağlık canım faydalı post benim için:)

özge dedi ki...

bu tonları çok seviyorum:)

cecilia dedi ki...

bu tonlar gerçekten kurtarıcı oluyor benimde bi on tane var bu tarzda, seninkilerde çok güzelmiş tatlım...

sevda s. dedi ki...

Flormar Long Wearları sevdim canım :)