7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bioderma Photoderm Max SPF 50+ Tinted Ultra-fluid Suncare

-Karma ve Yağlı Ciltler İçin Akışkan Yapıya Sahip Renkli Güneş Koruyucu-

Geçen yaz, hem güneş koruyucu hemde cilt rengini dengeleyici (renkli nemlendirici) ürün ararken, eczacının tavsiyesi ile bu ürünün indirimli ve h2o solüsyon hediyeli olduğunu söylmesi ile hemen alıverdim.



Yağlı ciltlere yönelik, parlama yapmaz, cilt tonunu dengeler gibi özellikler, bu ürünü almam için güzel alternatiflerdi.


Yazları, hem nemlendiriciyi hem koruyucuyu üst üste sürmeyi sevmediğimden, severek almıştım.


*Koyu gibi görünse de, ciltte bu kadar koyu durmuyor.
*Çok bereketli bir ürün.
*Akışkan yapısı sayesinde cilt tarafından kolay emiliyor. Uzunca bir süre beklemek gerekmiyor kuruması için.
*Krem yoğunluğu ince! Bu sebeple kapatıcılık özelliği yok. Renk dengeleyici olarak iyi.
*Mat bitişli değil.
*Koruyucu filtresi çok iyi.
*Kokusuz
*Yağlı his oluşturmuyor.

Benim için olumsuz tarafı;
Yağlı ciltlere yönelik olsa bile, parlak bitişi yüzünden, birkaç sonra yüzüm daha beter hale geliyor. Işıldayan cilt yerine Gün içinde yağlı, çok kötü bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bana göre sadece baharları kullanabilecek bir koruyucu.
Yağlı değilde Karma ciltler için daha uygun.
Tekrar alır mıyım? Parlamaya sebep olduğu için Hayır.



Bakalım marka ne demiş?

Bioderma Photoderm Max Spf 50 Tinted Creme

40 ml.

Tüm cilt tipleri için maksimum güneş koruması.
Maksimum anti-UVB etkisi ve ekstrem anti-UVA performansı ile Photoderm MAX Tinted Cream güneş yanıklarına karşı cildi korur ve güneşe bağlı erken yaşlanmayı engeller.

Patentli BIOprotection® kompleksi ile hücrelerde hasar oluşma riskini önler.

Photoderm MAX Tinted Cream cilt lekelerini görünmez kılar ve cilt dokusunu bütünleştirir.

Eriyen dokusu ile kullanımı son derece kolaydır ve ciltte hoş bir yumuşaklık hissi bırakır. Uygulandıktan sonra ciltte yağlı bir görünüm ya da beyaz lekeler bırakmaz.

Komedojenik değildir. Suya dayanıklı ve fotostabildir.

Photoderm MAX Tinted Cream parfüm içermez ve mükemmel tolerans sağlar.

Bioderma Photoderm MAX Tinted Cream Kullanım Şekli:

Photoderm MAX Tinted Cream kuru cilde güneşe çıkmadan önce uygulanır.

Photoderm MAX Tinted Cream özellikle yüzme, spor ve terleme sonrasında olmak üzere sıklıkla yeniden uygulanmalıdır.

Bioderma Photoderm MAX Tinted Özellikleri:

Parfümsüz formüle sahiptir. Suya dayanıklı ve fotostabildir. Komedojenik değildir, hipoalerjeniktir.


Bioderma Photoderm MAX Tinted İçerikler:

WATER (AQUA), OCTOCRYLENE, DICAPRYLYL CARBONATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), ALCOHOL DENAT., CYCLOMETHICONE, DIMETHICONOL BEHENATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, BIS- ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, IRON OXIDES (CI 77492), TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, XANTHAN GUM, IRON OXIDES (CI 77491), DISODIUM EDTA, IRON OXIDES (CI 77499), DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, ALUMINUM HYDROXIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN.



Göz çevresi güneş koruması arayanlar Tık Tık

9 yorum:

zeys dedi ki...

bende arıyorum bu aralar soyle sıvılce vs yapmayan bı gunes koruyucu..testerı varmı kı acep denemek lazımm

Elidaa dedi ki...

Bende yağlı cilt problemi çektiğim için aradım taradım bloglardaki yazılardan benefiti tercih ettim ama ne yazık ki oda hiç uygun değil..Bir heves yazının sonuna geliyim dedim ama bu üründe uygun değilmiş sanırım nemlendirme özelliğinden dolayı renkli nemlendiriciler yağlı ciltlere pek uygun değil sanırım .

pembe fiyonk dedi ki...

Zeys: sivilce gibi bi problem yapmadı belki ince yapısı sayesinde.Testerı vardır da, tester vermeyen eczacılar çok canım :(

Elidaa:Clinqiue super city block güzeldi.ben yine ona dönücem canım

Nilla dedi ki...

Gözenekli görünümü kapatıyor mu peki?

pembe fiyonk dedi ki...

yok tatlım su gibi ince olduğu için dolmuyor gözeneklere ama kapatmıyorda.belki altına sürülecek gözenek kremiyle olabilir.

özge dedi ki...

bende geçen yıl aldım ve o kadar bereketliki halen kullanıyorum,bu sefer vichy aldım renkli yine, bu ürünü bitirip ona geçmek istiyorum fakat bir türlü bitiremedim. bende çok parlamaya sebep olmuyor,yorumlarındaki ilk 3 maddeye kesinlikle katılıyorum canım..

pembe fiyonk dedi ki...

Özge:belki bana yaramadı tatlım.koruması çok iyi gerçekten

sevda s. dedi ki...

Parlama yapıyorsa bana görede değilmiş canım :(

minnokmiyav dedi ki...

alalalaaa benim aldığım bioderma renkli güneş kreminin renk seçeneği yoktu :S yani kadın öyle söylemişti acaba başka bi tane daha mı var?