15 Mayıs 2012 Salı

Büyük Yazarların Gizli Hayatları

Adı kadar eğlenceli bir kitap. Başucu kitabı derler ya, işte ondan:)

Çoğu zaman çantamda taşırım. Süre gelen bir hikayesi olmadığı için, kitabı açıp, istediğim yeri okuyabiliyorum :)

Kitap tanıtmından:
ÇOK SATAN "BÜYÜK SANATÇILARIN GİZLİ HAYATLARI" KİTABININ YAZARINDAN: "BÜYÜK YAZARLARIN GİZLİ HAYATLARI"
KATİLLERE, ALDATANLARA, UYUŞTURUCU BAĞIMLILARINA VE EDEBİYAT DÜNYASININ DİĞER EFSANELERİNE DAİR GARİP AMA GERÇEK HİKAYELER

William Shakespeare'den Leo Tolstoy'a dek pek çok yazarın sıradışı ve sansursüz bir profilini sunan Büyük Yazarların Gizli Hayatları, lise öğretmeninizin sormaya korktuğu tüm zorlu soruları ele alıyor:
Nedir Lewis Carroll'un şu küçük kızlarla meselesi?
J. D. Salinger gerçekten kendi idrarını mı içerdi?
Lord Byron kaç kadınla -ve erkekle- yattı?
Ayn Rand neden Charlie'nin Melekleri'ne bayılırdı?
Klasik edebiyat okulda hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı!

 

İçinden birkaç kesit!




Aslında bu kitaptan kaç postluk konu çıkar :)



Birkaç gün yokum.Dönünce yorumlarla ve bloglarla derhal ilgilineceğim .)

9 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

Nerelere gittin özletme tatlım:) kitanı bende merak ediyorum elımdekını bıtırıp alayım hemen:)


begumyagci.blogspot.com

özge dedi ki...

ay çok hoş bir kitap gibi görünüyor canım, ilk gördüğüm yerde kapabilirim:)

Xoxo dedi ki...

türk yazarlarında olsa keske ne seyler var hocalarmız bazen anlatıo bıze edb. okudugum ıcın eglencelı oluo :)

BÜTÜ dedi ki...

çooook merak ettim kitabı tez vakitte okumalıyım :)

Grace dedi ki...

cıdden cok guzele benzıyor ha ha bır gun benımde anım neden buralara geldım kısmında yer alırmısım faslan fılan :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

pembişimmmmmm 27 mayısan itibaren 2 hafta izmirdeyim,motto bi görüşme ayarlayım dedi bende çok istiyorum yaaa unutmadın demii:)

irituruncubalik dedi ki...

aaa çok süpermiş ya bende almalıyım bence hemen çok dikkatimi çekti :)

Giz dedi ki...

Gerçekten okunması gereken bir kitapmış bu tatlım :) ben ünlü düşünürlerin akıl rahatsızlıkları diye bir kitap okuyup iç dünyalarına çok hayret etmiştim ama burada yazanlar daha da meraklandırıcı ve heyecan verici gözüküyor :)

viva dedi ki...

Ay bunlar ne böyle, bu kitap banada lazim : D Hemingway´in saldirgan bir tip oldugunu bende okumustum, ama böyle resimlerle daha hos olmus : D