11 Mayıs 2012 Cuma

DİABOLO MENTHE

Bu gördüğünüz içeceğin hastasıyım! Çocukluğumdan beri buzdolabında olmazsa olmazımdır. TR'de var mı bilemiyorum, varsa da mutlaka alın :)
Zira yurt dışına gidince veya oradan gelenlerden mutlaka ısmarlarım.





Naneli olan yaz aylarının muhteşem serinleticisi. Nasıl desem Gazoz gibi ama, şekerden oluşmadığı için iç bayıcı değil.

Nane şurubundan oluşmuş, konsantre bir içecek.Yarım parmak kalınlığında şurup üstüne maden suyunu ekleyip, isteğe bağlı buzla tamamlayabilirsiniz içeceğinizi.
Özellikle Sırma maden suyu ile çok seviyorum.

Kışları da hamur işi gibi yiyecekler içimi yaktığında, su ve çay kesmez susuzluğumu. Hemen Diabolo hazırlarım.. Kızgın kumlardan serin sulara atlarım :))






*Frambuazlısının da yeri bir başkadır :)



Alkolsüzdür.
Ekşi yorumları için tık tık...

8 yorum:

write to me often dedi ki...

Diabolo Menthe başlığını görünce şaşırdım. Çünkü J. Herbin mürekkeplerinin çok güzel bir rengidir aynı zamanda :)

https://www.google.fr/search?q=j.+herbin+diabolo+menthe&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=fr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=IyWtT_6GJMXdtAajzbm3DA&biw=1366&bih=585&sei=KyWtT-usM4jYsgbU-IioDA

pembe fiyonk dedi ki...

heheh:) çok ilginçmiş:) bende mürekkebini ilk kez duyuyorum.Mürekkebin üstünde diabolo resmi var.bu içecekten etkilenmişler demek:)
yorumun için teşekkür ederim:)

Francesca dedi ki...

love your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Doorstepping dedi ki...

Gözüm raflarda olsun dışarı çıkınca, merak ettim!

New York Turca dedi ki...

İceceklerle aram pek yoktur ama bunu merak ettim cok guzel seyler yazmissin bulursam deneyecegim kesin, sonra da yazarim fikrimi :)
Bu arada senin boyle urun tavsiyelerine bayiliyorum ben ;)

pembe fiyonk dedi ki...

NY turca: çok mutlu oldum beğenmene:) mutlaka dene canım

Doorstepping:bulursan bana da haber ver tatlım:)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

AH BE KUŞUM ŞİMDİ TATMADAN NASIL YORUM YAPAYIM İKRAM EDERSEN BAKARIM TADINA SONRA ISMARLARIM HIH HIH HIH:)
BU ARADA 27 MAYISDAN İTİBAREN 2 HAFTA İZMİRDEYİM SENİ MOTTO VE DARKOLİVE Yİ ACAYİP GÖRMEK İSTİYORUM HABERİN OLA:)

sevda s. dedi ki...

Çok merak ettim canım tadını :) Nerelerde bulabilirim ki acep?