8 Mayıs 2012 Salı

Kozmetik İndirimleri Başladı!

Haftalık mutfak alışverişi için pazar günü markete gitmiştik. Bir de ne göreyim Kipa'da kozmetik ve cilt bakımı reyonlarında %50 indirim vardı. Girişte verilen 75 lira üzeri alışverişler için, anında 15 lira indirim çeki hediye acayip işe yaradı :) 


Anneler günü yaklaşırken kozmetik indirimleri şimdiden başladığını görmek tamamen sürpriz oldu.
Çok memnun kaldığım L'oreal eyelinerden yedekledim. Carbon olanda görümceye hediye:)

Garnier BB Cream: Dün ve bugün biraz denedim. Kutusunda bahsedilen etkileri çok fazla göremedim :/ Eğer az etki bana yeter diyorsanız Güzel bir seçenek olacaktır.






Flormar Long wear 07'yi Sevgili İsabelle'in blogunda görüp beğenip aldım:)





Flormar Selection rujlar.
Flormar ruj No:36
Mercan Pembe arası bi ton.






Flormar No:49







Maybelline Dream touche blush 07: Meğer sıcaktan hepten gevşemiş :) parmağımı bandırmamla, kavanozda çukur oluşması bir oldu :)
Pembe-koyu pembe arası doğal tonlarda.






Beğendiğim birkaç Maybelline ruj var, aklım onlarda kaldı :)

14 yorum:

SWL dedi ki...

ne güzel cnm çok uygun bir alısveriş olmustur. bende hemen bi koşu gidip MAybelline rujlara bakim :)

Junkhead dedi ki...

Canıım güle güle kullaan ;) Hep pembişlerden gitmişsin pembe fiyonk hanfendiii :D Bütün Kipalarda vardır herhalde %50 indirim di mi ya ? Çiğli Kipadakinde de var mıdır acep ..

gülümse dedi ki...

bu bb'yi ben de çok merak ediyorum,yoktum buralarda baktım herkes ondan bahsediyor bi de ben deneyeyim bakayım:)rujlar da allıklar da çok güzel güle güle kullan hepsini tatlım,inşallah almak istediklerine de en kısa sürede kavuşursun

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

wuuu! ne güzel ciciler almıssın , indirim yaramış cnm, bende bakıcam eksimlerimi tam bu ara almalıyım :))

pempe gönlüm sende dedi ki...

bb creami bende denemek istiyorum:) rujların rengi süpermiş:)

isabelle dedi ki...

ne güzel bir alışveriş olmuş :)
loreal eyeliner kesinlikle yedeklenesi bir ürün.. hafta sonu inşaallah benim de yolum kipaya düşer..
keyifle sür sürüştür :)

berrin dedi ki...

çok güzel şeyler almışssın iyi günlerde kullan ..

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım,rujların rengi çok hoş:)

Estilo Hedónico dedi ki...

Wow...I love it!!!!

http://estilohedonico.blogspot.pt

xoxo

zeys dedi ki...

bu haberı gordugum cok ıyı oldu :) yrn kıpadayım :) bu arada garnıerın kapatıcı roll on u bende mrk edıoduuuuummm :)

CMOS dedi ki...

rujların rengii <3

tubitos dedi ki...

ohh tam ganimet olmuş bunlar bana son zamanlarda hiç böyle indirimler denk gelmedi ya bi gidip bakayım ben de kipaya devam ediyor mudur acaba, şu bb cream acayip merak ediyorum çatlıcam meraktan :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim hanımlar:) daha güzelleri sizin olsun.
indirimler devam ediyordur..Bütün kiaplarda mutlaka vardır kızlar.
zeyscim roll on tam izmir sıcaklarına göre.ağır değil.tam kapatıcılık yok ama verdiği aydınlığı seviyorum:)

sevda s. dedi ki...

Cnım çok güzel şeyler almışsn, özellikle de rujlara bayıldım. Güle güle kullan canım :)