5 Mayıs 2012 Cumartesi

L'Oréal Super Liner İle Pratik Eyeliner Çekme!

Öyle birini düşününki eyeliner çekmek için belli bir süreyi buna ayıran, sonunda beceremeyip sinirle makyajını silen bir tip :)
Evet, o benim :)
Ne kadar pratik yöntem varsa denedim. Jel eyelinerlar güzel ama sabah 6:30'da evden çıktığımı düşünürsek, fırça-jel birlikteliği sabahın köründe pek pratik ve çekici gelmediği aşikar.





Bir elimde makyaj aynası tutarak, tek elle gözüme çizgi çekmeyi becermişsem;
Sonunda aranılan kaçak bulundu diyorum ve L'oreal'in bu muhteşem kalem eyelinerını herkese tavsiye ediyorum.




*Diğer kalem modellerden farkı, kutu içine bandırarak yoğunluğunu kaybetmemesi.
*Akmayan, zorlamayan ve dağılmayan bir yapısı var.
*Pratik ucu sayesinde kolayca çizgi çekilebiliyor.
*Alerjik gözlerimde herhangi bir hassasiyet oluşturmadı.
*Hemen silinmiyor ama Kalıcılığı da çok mükemmel değil.
*Bir de Carbon modeli var.
*Birkaç kozmetik ürünüde aldığım için fiyatını kesin olarak bilemiyorum.
*Tekrar alır mıyım? EVET





16 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Aaa benim bomba ürünümdür o! Onun bide siyahlı olanı var, onu da denemni isterim bir tık daha dövme gibi siyahtır :)

isabelle dedi ki...

geçen hafta ben de aldım bu linerdan. benimki siyah ambalajlı.. ama ucu falan aynı. kesinlikle çok kolay kullanımı var :)
güle güle kullan.. :)

pembe fiyonk dedi ki...

Nimo:İkisi arasında kaldım.bu elimdeki bu kadar iyiyse diğerini denemek için sabırsızlanıyorum tatlım:)

İsabelle:Aynı zamanda almışız demek :) sendeki carbon olanla ilgili mutlaka bir post yap canım.merak ettiğim bir ürün :)

SWL dedi ki...

benimki de bitmek üzere. bende kısıtlı zamanda genelde saat 6:30 sularında makyaj yapmaya calıstıgımdan, bu tarz linerları seviyorum. hemen bakacağım bunadaa:)

makeupwithstyle dedi ki...

Aaa ben de denemek istedim, böyle kolay sürülen pratik ürünleri seviyorum :) elimdekiler bitsin, alınacaklar listeme ekledim :D

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

çok seviyorumm ama genelde kalemle çekiyorum zorlandığım için:)

CMOS dedi ki...

aklıma yazdım bende almalıyım çünkü anlattıklarına göre tam benlik=)

Followupfashion dedi ki...

Kalem eyelinerları kullanması kolay oluyor.Eğer siyahlığı kolay kolay geçmiyorsa süpermiş;)

sevda s. dedi ki...

Süpermiş canım, benim bir sonraki eyeliner ım belli oldu böylece :)

CEPAYNASI dedi ki...

tam benim gibi beceriksizlere göreymiş:))

Fashion Queen dedi ki...

Bu eyeliner ı ben de kullanıyorum sürümü gerçekten çok kolay ve pratik... En azından benim gibi eyeliner kullanamayanlar için :)

! ♥ b * u * r * J * u * V * a ♥! dedi ki...

en kısa zamanda sahip olacağım :D bilgi için teşekürler cnm ...

berrin dedi ki...

bende de var bu çok memnunum makyaj yapmayı fazla beceremesem de bu benim işimi görüyor ii günler kullan sen de..
bu da benim bloğum ben de beklerim
http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

*ssdesignbutik dedi ki...

merak ettim merakmı gidermek içinde alacağım listeye ekledimm :D

pembe fiyonk dedi ki...

SSDesignbutik: tavsiye ederim canım

Berrin:teşekkür ederim.:)

Burjuva:rica edrim canım.

Fashion Queen: aynen canım bende beceremeyenlerdenim:)

Cepaynası::) ben yapabilmişsem mutlaka al canım:)

Sevda s.:sorma canım listeler kabarıyor:)

Followupfashion:Çok kalıcı olmasa da yine güzel.

Cmos:al al canım ben yedekledim bile:)

Tuğba:bende kalemle çekerdim bu da çok kolay.

Makeupwithstyle:gerçekten pratik bir ürün canım

SWL:sabah sabah benim gibi uğraşamayanlara birebir canım.)

Xoxo dedi ki...

carbon black olanını aldm bende bugun denıcem bakalm nasılmıss :)