10 Mayıs 2012 Perşembe

Ne Alsak Ne Alsak

Facebook'ta da paylaştığım gibi Anneler günü yaklaşırken, reklamlarda gördüğüm tencere, elektrikli süpürge gibi eşyaları hediye olarak vermeyi sevmiyorum.
Saçını bize süpürge eden anneler için biraz insafsızca geliyor.

Kendimce aklıma gelenler,

Özellikle sıcak aylarda, nemden terleyen enseye ve saçlara, yastığın içine yerleştirilmiş Technogel malzeme ile keyifli bir serinliğe ulaşmasını sağlayan yastık.
Yatsan Technogel Sleeping




Cilt Bakımında indirimler başlamışken,
Avon Anew serisi;



CD Capture Total
168tl Tekin Acar


Gözlük
Gucci


Ossé


Saat
Fossil 167 TL(saat&Saat)



Just Cavalli
399tl



Takı
So chic

Atasay



Kitap



Ayakkabı
Polaris


Tory Burch Beymen


Aksesuar
Şapka



Eşarbı veya yakası için broş






Parfüm
Avon Parfüm


Tekin acar Burberry





Makyaj
Ruj



Allık




Çanta veya Cüzdan
Vakko çanta




Beymen See By Chloe




Kılık Kıyafet

Büyük bedende Thinkplus



Triko Mısırlı




 Hiç olmadı en güzelinden bir buket çiçek :)



Görseller alıntıdır

8 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

kesinlikle aynı fikirdeyim kendimi annemin yerine koyuyorum da bana robot alınsın istemem doğrusu :)

pembe fiyonk dedi ki...

:) evet evin eksiği başka gün alınsın ama o gün sanki daha çok evi temizlemek sana düşüyor.. der gibi!

BAKTERİiiiiii dedi ki...

gözlük,gözlük gözlüüükk:)

Nur K.♥ dedi ki...

Yaa benim annem ne zaman kişisel hediye alsam kızar, hediye almışken evin bir eksiğini tamamlasaydın bari der hep :P Ama bende ısrarla kişisel hediye almaktan yanayım. Ev veya mutfak eşyaları sanki annelere kıymet verilmiyor gibi geliyor..

zeys dedi ki...

ay kuzum aynen bı de mutfak aletı alıp daha cok calısın dermıs gıbı verıoruz :) bende aynı fıkırdeyım sahane hedıyeler secmıssın :)

bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

pembe fiyonk dedi ki...

Bakteri: buldum sen gözlük alıyorsun :)

Zeys:aynen tatlım:) Hemen bakıyorum bloguna:)

Nur k:Hehehe normal zamanlarda seviyorum evin eksiğini almayı bende.hediye vermek içinde bahane oluyor:) ama özel günler, ne bileyim hep kişiye özel olsun isterim:)
teşekkürler yorumun için

sevda s. dedi ki...

Anneme asla ev eşyası almayız biz de, sevmeyiz. Genelde giyecek, krem, çanta, cüzdan iyi bir seçenek oluyor bize de canım :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o kıtabı sakın almayaın verecegınız paraya yazık olur