13 Mayıs 2012 Pazar

Radyo Voyage




Uzun zaman önce radyo dinlemeyi bırakmıştım. 90'lardan kalma dj muhabbetleri, yerli-yabancı fark etmeden, insanı bunaltacak şekilde peş peşe popüler şarkıların, durmadan çalınması, beni bu alemden soğuttu diyebilirim :)

Arkadaş tavsiyesi ile keşfettim. O günden beri Radyo Voyage'ı dinliyorum. En özel ve güzel parçalara yer veren, huzur veren radyo.
Alır götürür sizi. Bazen hiç duymadığınız melodilerin büyüsüne kapılırken, bazense eskiden duyduğunuz ama adını anımsayamadığınız parçalarla nostalji yaşatır.

Dünyanın müziğine yolculuk yapmak ister misiniz?

http://www.radyovoyage.com/

7 yorum:

gülşah dedi ki...

Bende son 5-6 aydır dinliyorum hemde büyük bir keyifle, kitap okurken, kafamı dinlemek istediğimde yada misafirim geldiğinde fonda hep bu radyo var....

Nilla dedi ki...

ben de ben de! türkçe yabancı pop vs hic dinlemem varsa yoksa world music,smooth jaz,lounge..Voyage harika, SKY Fm world kanalını da denemelisin.. Online yayın yapıyor

isabelle dedi ki...

teşekkür ederim tanıştırdığın için .. harika bir yer burası!!
çok sıkılmıştım yarım saatte bir aynı şarkıları çalan radyolardan, yabancılar da dahil :)

pembe fiyonk dedi ki...

Gülşah: aynen canım.Dinlendiriyor.sevgiler

Nilla: Voyage ve Sky arasında geçiş yaparak dinlemeye başladım.harikaymış çok sevdim bu radyoyuda.teşekkürler:)

İsabelle: Nillanın tavsiyesi ile Sky'ıda öneririm artık :)

Nazlı dedi ki...

Aynen heralde tek dinledigim radyo kanali! Ayrica blog cok sirin. Basarilar! :)

http://nazlierdenphotography.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

bi kere renklerden ötürü kalbimi kazandı :) biz de virgin dinleye dinleye bööö dedik radyo arıyoduk bunu deneyeceğiz tatlım sağol...

*ssdesignbutik dedi ki...

ayy ben ilk defa duydumm :) şimdi açtım dinliyorum bakalım nasıl keyif alacakmıyım ayyrıca görselde çok güzel.
joy turk dinliyorum süreklide bakalım bu nasıl olacak!