31 Mayıs 2012 Perşembe

Turkish Donuts :)

Nam-ı diğer İzmir Lokması :) Aslen İzmir'li değilim ama çocukluğumdan beri İzmir'e gelirdim. Tatiller, üniversite derken evlilik ile tamamen buraya yerleştim.
Yani hayatımın birçok yerinde İzmir vardı.


Başka şehirlerde var mı bilmiyorum fakat İzmir'de en çok dikkatimi çeken, sokakta lokma dökülmesidir.

Adak, hayır, düğün , sünnet, açılış gibi etkinliklerde döktürülür. Özellikle baharın gelmesiyle daha da yoğunlaşır. En çokta perşembe ve pazar günleri arasında, neredeyse her sokak başında görürsünüz.
Yemesinide çok severim o ayrı:)

Kuyruğa girmekten korkmayın zira çabuk ilerliyor :)

Bu arada İzmir Lokması'nı başkasına kaptırmadan marka yapmayı başarmışız:)
Tık tık..

Görsel alıntıdır.

11 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ahahahha :)) süperr görünüyor...

ozax dedi ki...

oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy şu an hipnotize olmuş durumdayım...bayılıırm:)))))
Üniversiteyken yine bir lokma sırasındaydık da arkadaşım parsını ödemek için cüzdanına davranmıştı, hayır için dağıtıldığını duyunca da çok şaşırmıştı...ondan sonra da benden önce sıraya girer olmuştu...
lokma baştacıdır yaaaa!

Nur K.♥ dedi ki...

Bu bizim Konyada da olur ama marka halinde değil. Tadını çok severim bende :)

aynur duguk dedi ki...

bir de bol şerbetli olucak tamamdır :)

MadamB Fashion dedi ki...

Lokmayı çok severim bende ama dediğin gibi başka yerlerde sokaklarda yok bunlardan.
beklerim bloguma madambfashion.blogspot.com

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Ok, now I miss my grandmas donuts.

BÜTÜ dedi ki...

ben bunları yirim yirim ama nefisss görünüyorlar :)

Tasarim Atölyesi dedi ki...

arkadasım ne güzel bunlar böleee yaa,acıktım walla,he bi de dün gelemedin blogger buluşmamıza :( he bi de unuttun beniii :(

pembelimonata dedi ki...

Aman tanrımmm, bu diyet dolu günlerde bu yapılır mıydı bana?? Bu aralar wafflelar börekler tatlılar bloglardan düşmüyor, feci etkileniyorum valla =)
Çok güzel görünüyor yeminimi bozacağım sanırım =)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Arkadaşııımm,
Zeys fashion dan ayakkabı kazanmışsın.Haberin var mı? Ben de kazanmışım hatta:)) sevgiler.

Selcuk dedi ki...

Arkadaşlar, lokmayı tarçın serpiştirip de yerseniz lokmanın asiditesini de azaltmış olursunuz.Ben şahsen tarçın ile vanilyayı karıştırıp üzerine serpiştiriyorum.