7 Mayıs 2012 Pazartesi

Van Gogh'u Nasıl Bilirsiniz?

Sürpriz bir biçimde, Nisan ayı içinde yüreğimi, zihnimi Van Gogh'la besledim :)
Üç günlük iş gezisi içinde İstanbul'da vardı. Kaçırılmayacak Van Gogh Alive sergsini göme fırsatı bulduk.





Daha sonra geçen ay, hafta içi bir akşam, kendimizi Van Gogh oyununda bulduk.
Hakan Gerçek'in oynadığı bu oyun; gerek öyküsüyle gerek performasıyla takdire şayandı.
Tek kişilik bir oyun bu kadar mı sürükleyici olur?
Kelimeler dahi yetersiz benim için şu an. Zaman nasıl geçti anlamadım..



Resimler çok iyi değil ama uzun zamandır kombin postu yapamayınca, bunları eklemeden içim rahat etmedi.


Ve şöyle demiş Hakan Gerçek:
Ben de bu müthiş ressamı sahneye taşıyorum ve soruyorum: "Onun hakkında ne düşündüğümü aktarmak istedim. Bilmiyorum, bilemiyorum başarabildim mi ?"

*Bende: Ötesini düşünemiyorum, diyorum :)

15 yorum:

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

o sergiyi bende çok merak ediyorum ams hsşen gidmedim kombinin de çok şık :)

'fulya. dedi ki...

harika görünüyosun :) sac rengine de cok yakistirdim renkleri

Benden Bişeyler dedi ki...

oyunla ilgili harika şeyler duydum bende,kombin postlarını özlemişim canım ya detaylar çok hoş gözüküyor:)

k ve a ile moda dedi ki...

Çantanla blazer ceket harikaaaaaaaa muhteşem göünüyorsun =))

guzelgul dedi ki...

ne güzel bir sergi benimde görme firsatim olsaydi kacirmazdim :) ve cokkk basarili bri kombin olmus canim cok begendim

Mein Blog/Blogum

beijaa vintage dedi ki...

harikasın gene canım,renkler muhteşem :)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

That big necklaces is amazing, I love it!

Hamide... dedi ki...

bayıldım kıyafetlerinin rengine canım :)

MeLc dedi ki...

Çok zevkli bir kombin olmuş tam yaz renkleri cekete ayrı bi bayıldım

pembe fiyonk dedi ki...

Şantiyenin gülü:bitmemişse tavsiye ederim canım:)

Fulya:çok teşekkür ederim:))

Benden birşeyler:Kesinlikle izlenilesi oyunlardan.teşekkürler

K ile a: çok mercii:)

Güzelgül:beğenmene sevindim canım

Beijaa V:teşekkür ederim:)

Hamide: bende sana :)

Melc:güzel sözlerin için teşekkürler:)

Grace dedi ki...

canta ve ceket cok guzel olmus kollarındakı detaylar ıse :)

vintage process dedi ki...

Great pictures!! I love it!!

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hartıka gorunuyorsun her seferınde dedıgım gıbı senıde gormek ısterdım:) van g. ende cok merak edıyorum ama gıdemedım yalnız gıdenler bayıldıklarını ıfade edıyorlar

BÜTÜ dedi ki...

çok güzel görünüyorsun kesinlikle bende gitmek istiyorum o oyuna ....

pembe fiyonk dedi ki...

Grace:çok teşekkür ederim :)

Bütü:harika bir oyun canım.teşekkürler

Kokoş kelebek:inşallah o günlerde gelir canım:) çok merci