4 Haziran 2012 Pazartesi

Altın Sarısı ve Gümüş Rengi Claire's Ojelerim

Şu yazımda altın sarısı Golden Rose oje aradığımı duyurmuştum! Denk geldiğim bütün parfümerilere sordum, baktım yoktu! Artık umudum da yoktu yani :/

Dün Clair's de denk geldim. Hemde aradığım birkaç rengi de buldum <3
Rengini vermeyen simli ojeler gibi değil.
Tek katın dahi kapatıcılığı güzel.
Çabuk kuruyor.
Elimi sürdüğümde pütür pütür his vermiyor.
Yol yol olmadı. Kolay sürülüyor.


Altın Sarısı (Dore) Oje -85
Yeşil alt tonlu değil. Tam bir altın sarısı!




Gümüş rengi (Lame) oje - 90



Kayısı Rengi Oje - 87
Bir de turuncu veya pembe olmayan, temiz duram Kayısı tonunda bir oje istiyordum ki, o da beni orada karşıladı :))



Oje blogları gibi harika çekimlerim yok :) fikir amaçlı, tırnakta duruşunu görmek isteyenler için yapılmıştır :))

12 yorum:

bveç dedi ki...

Kayısı rengine bayıldım özellikle. Claire's in önünden geçerken aklımda bulunsun :) Teşekkürler!

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan canııım ;)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

The orange ones are so cool, I love the color.

Enter my awesome international giveaway http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.ro/2012/06/we-colors-giveaway.html

the world is "mine" dedi ki...

güzel günlerde kullan :)

Rococosh dedi ki...

claires in ojeleri tek katta direk şişedeki rengi veriyor bende çok seviyorum keşke okadar minnak şişe olmasalar ama dimi :)

Hamide... dedi ki...

anaa hakkaten çok güzel sürülmüş bayıldım yaa...

Follow_me dedi ki...

gümüş olanı kaptım gidiyorum:) Bende bloğuma beklerim.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Un peu de tenue ! dedi ki...

Kayisi rengi ojeni çok begendim canim :) Bir benzerini H&M'den aldim, ama daha koyu ...

Grace dedi ki...

altın ve gumuse bayıldım desem

kozmetikperisi dedi ki...

Renkleri çok güzel cnm,güle güle kullan:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

yıllardr doreden vazgecmem cok zor bulurdum supermıs bunuda deneyecegım canım

sevda s. dedi ki...

Çok güzellermiş, altını ve kayısıyı sevdim :)