7 Haziran 2012 Perşembe

Avon Jillian Dempsey Göz Kalemi

Şuradaki yazımda tık tık... İki uçlu göz-dudak kaleminden söz etmiştim.
Jillian Dempsey, Avon'da çok başarılı bulduğum bir seriydi.


Avon Jillian Dempsey professional kohl, Plum rengi göz kalemi.


Mürdüm-mor, benim çok severek kullandığım bir ürün. Genel olarak yazları kalem kullanmasamda, kış aylarında da çok akma yapmayarak kalbimde taht kurdu.



Sürümü kolay, yumuşak, hemen rengini veriyor.
Kalemin arkasında, smokey makyaj için süngeri var.


Alerjik bir reaksiyon oluşmadı.
Bulusanız mutlaka deneyin :)

6 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

aplikatörlü olması hoşmuş cidden pratik olabilir acil durumlarda:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tesekkurler fıstık

ozax dedi ki...

güzelim haber vermeyi unuttum sanırım ama seni mimledim,
mutluluğu anlatıyoruz resimlerle,
kusuruma bakmazsın umarım:))))
http://benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com/2012/06/ohhh-la-la-mimi.html
merakla bekliyorum!
sevgiler!

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

This is a really cool color :).

Tasarim Atölyesi dedi ki...

Arkadasım nerelerdesin,bitmedi mı yoğunluğun hala,özledim bak :) büyük buluşma varya gelcekmisin ? Kesinlestimi zamani yeri?? Öpüyorum..

sevda s. dedi ki...

avonun bazı ürünleri şaşılacak kadar güzel :)