2 Haziran 2012 Cumartesi

Bİoderma Sensibio Nem Maskesi

Bu hafta İzmir'li güzeller buluştular. Bursa'lardan geldi Baktericim :)  Hafta içi etkinliklerine katılamadığımdan buruk kaldım yaa:(
Motto, Kuyabe, Zeys, Modask, Selen hepinizi kocaman öpüyorum:)

Gelelim konumuza,
Kış aylarında, özellikle yanaklarımdaki gerginlikten dolayı kendime nem maskesi ararken, Bioderma'dan yana kullandım şansımı.


Hafif yapısı ile çok sevdim bu nem maskesini.
Peeling sonrası temiz cilde sürüp, 10 -15 dakika sonra Bioderma H2O veya pamuk ile siliyorum. Bu maskeyi yıkamanıza gerek yok!
Yıkanmayan maske, vıcık vıcık kalırmış gibi gelir insana; Ama öyle değil sevgili okuyucular :)


Nemlendirici kıvamında olduğu için, fazlasını alıyormuş gibi oluyor.
Zaten sabaha kadar ciltte kalan da deriye nüfuz ettiği için ertesi gün farkı daha iyi anlayabiliyorunuz.

*Nemim cildime işlediğini rahatlıkla hissedebiliyorum. Her hangi bir hassasiyette oluşturmadı.
*Tüpte olması hijyen açısından artı puan.

 
P.s: Saç ve cilt bakımı ürünleri, deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

5 yorum:

viva dedi ki...

Bunu denemedim henüz ama bende nem maskesi sevenlerdenim : D

Adsız dedi ki...

canım fiyatı? hilal

pembe fiyonk dedi ki...

Vivacım seveceğine eminim canım:)

Hilal: yanlış olmasın ama 40 veya 45 lira gibi birşeydi

kozmetikperisi dedi ki...

Bende düzenli nem maskesi kullanıyorum.Cildim baya kuru olduğu için iyi geliyor ama bu ürünü hiç kullanmamıştım.Denemek lazım.

sevda s. dedi ki...

Nem maskesi hiç kullanmıyorum ama biodermanın benim cildime uygun ürünlerini çok merak ediyorum :)