10 Haziran 2012 Pazar

Bugün Ben?

Geç uyandım!
Geç uyanmanın, hafta sonu mucizesinin keyfini çıkardım :)


Aile boyu güzel bir kahvaltı yaptık.
Boylu boyunca uzanıp, t.v. keyfi ekledim üstüne!
Kahvem eksik kalır mı? onu da içtim :)


Şehirden kaçmaya karar verdik sonra...
Kasvetli havalara inat, içime çektim yakan güneşi!


Kimsenin bilmediği bir göle gittik :) eşim oraya ''The Beach'' filmi diyor :)


Böyle saklı gizli, yapayalnız :)


Yeni haftada Macbeth ve ben Malta'da da olacağız :) Bakalım bundan sonra ufukta ne işler bekliyor beni ?!


Korkma Pembe Fiyonk, gir bilmediğin sulara! Şimdiye kadar hep böyle yapmadın mı?


Hayallerini böyle vücutlandırmadın mı?

11 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

eteğin ne kadar güzelmiş :) tomsların sanırım onlara ayrı bir bayıldım :)
bilinmeyen sulara gelince; her türlüsüne varım diyorum sıcaklar gelmişken :)

New York Turca dedi ki...

Manzara harika :) simdiden iyi yolculuklar Malta postlarini bekliyorum merakla ;)

SWL dedi ki...

Canım fotoğraflarda mesajlarda süper.. ee kırmızıda yakısmıs daha ne olsun ;)

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

bugün ki sen çok tatlı kırmızı etek çok yakışmış tatlımm :*the beach de çok güzelmiş:)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

I love that maxi skirt, so chic.

özge dedi ki...

oh oralarda olasım geldi şimdi,öpüyorum kocaman:)

rebeltakipte dedi ki...

dinlendirici bir hafta sonu gibisi yok,eteğinin rengine de bayıldım canım

P.S dedi ki...

çok hayat dolu bir post olmuş:))

SvGLove dedi ki...

Sevdim ben bu fotoroman esintili post'u. Tabi ki kipkirmizi etegi de;)

madammoda dedi ki...

Ohh misss kombin de mekan da harika ;))

sevda s. dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar, kırmızı eteğinde çok güzelmiş :)