11 Haziran 2012 Pazartesi

Freeway Ayakkabı

(Birkaç gün yokum. Dönünce maillere ve yorumlara hemen döneceğim:)

Blog alemine girdiğimden beri çekiliş işlerine fazla katılım gösteremedim. Bu tip oyunlarda şansım olmadığımdan, oralı olmadım desem yeridir :)


Geçenlerde sevgili Zeys, Freeway aracılığı ile çekiliş yaptığını duyurmuştu. Çekilişte tahliler arasına girmişim... Hatta birkaç gün sonra öğrendim :) Papiş style'ım da haber verdi sağolsun :)

Zeyscim hasta olmasaydı, çalıştığım yere gelecekti. Uzun zamandır göremediğim için özlem giderecektim <3
Canım arkadaşım hasta hasta ihmal etmemiş, göndermiş hediyeyi. ''Çok çok teşekkür ederim canım.''
Geçmiş olmuş, Çabuk iyileş:)

                                                   (BAYAN AYAKKABISI MODEL NO:ZPYG30)


14 yorum:

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

These are hot!

Venüsün Dünyası dedi ki...

Çok güzelmiş,iyi günlerde kullan kendini de fazla özletme hemen gel :)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Oh wow wow wow these shoes are gorgeous!! I love the pattern and the beautiful colour!!! Really perfect!! Thumbs up!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan şeker pembiş ayakkabını :)

Gizem Dalyan dedi ki...

gule gule kullan.:)

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Hamide... dedi ki...

harikalaaaar güle güle kullan :)

motto dedi ki...

ayy canikom süperler..
güzeel günlerde giy.
zeyss ciğimi de arayalım hemen kuzumm..

MadamB Fashion dedi ki...

Rengi çok güzel bir de ön kısmı tam benlik:)
madambfashion.blogspot.com
beklerim bloguma

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cok sanslısınnnnnnnnnnnn gule gule kullannnnnnnnnnnnnnnnnn canım harıkalar

Rococosh dedi ki...

güle güle ggiiyyyyy =) pembe ayakkabılara bayılıyorum yine yaptım :D mucx

BAKTERİiiiiii dedi ki...

ayyyyy süpermiş kuzu yaaaaa ne mutlu sana:)en pembe günlerde kullan:)
zeynepime noldukiiii,onada buradan geçmiş olsun dileklerimi gönderiyor saygılar sunuyorum efem...esen kalın:)))

SvGLove dedi ki...

Aaa ne guzel ya! Gule gule kullan canim. Pek tatli pembe bunun rengi!
Ben de 40 yilda bir katiliyorum cekilislere, sanssizligim fazla yuzume vurulmasin diye:P

Rimelli Kız dedi ki...

Canım hediyen hayırlı olsun güle güle giy ne tatlılar :)
Bu modelin benzerini ancak içinde vizon renk karmaşası yaşayan bir modelinide ben Collezione den almıştım , çok şıklar :)


Banada geelmelisiinn :)
http://rimellikiz.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım, güle güle mutlulukla giy :)