17 Haziran 2012 Pazar

GÜL, HAÇ ve HİLAL



2009 haziranda ''Merhaba'' dedim blog dünyasına. Yani bu ay, blogumun doğum ayı :)
heheh doğdu büyüdü bile :P
Bu kadar süre devam ettirebileceğimi ben bile hayal etmezdim.
Fırsat buldukça da güncellemeye çalışıyorum. Hiçbir zaman blog adına hırslarım olmadı. Kimseye söylecek sözüm de yok. Beğenen okur, bakar, fikir verir!
Yorumlarla mutlu oldum. Bloglardan akıl aldım...
 Kısaca İyi ki doğdun Pembe Fiyonk!


Malta çıkarmasından bu resimler. Malta'da Yaşam Blogunun sahibesi ile Buluşacaktık. Kurumun telefonuna, numarası kayıtlı olmadığı için habersiz kaldık birbirimizden! Etkinliğin yoğun geçmesi cabası!!


Başlığı da okuduğum kitaptan esinlendim :) Malta kuşatmasına değinen kitap, tarih severler tarafından mutlaka edinilmesi gereken bir eser!


To be continued...


26 yorum:

Rimelli Kız dedi ki...

Bende eski blogumu 2009 da açmıştım :( Geçen yıl kapattım malesef :'(( Ahh hatıralarr ..... Daha nice yıllara inşallah canım , çok şıksın bu arada :)

Yeni bloguma beklerim :)
http://rimellikiz.blogspot.com

özge dedi ki...

iyiki bu kadar uzun süre devam ettirmişsin canım,daha nice yıllara hep birlikte,kocaman öpüyorum:)

Junkhead dedi ki...

İyi ki doğurmuşsun blogunu canımcııım hehehh :) Hep beraber nice senelere inş. !! Kombinini de çok beğendim ,çok yakışmııış ;) Öperiiim !

MeLc dedi ki...

Nice güzel paylaşımlara canım ayrıca elbise cok sekerrr

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

iyi ki doğdun iyi ki varsın ve harikasın pembe fiyongum :*

demetozgol.com dedi ki...

nice güzel yıllarınız olur umarım...

Grace dedi ki...

nıce mukemmel kutlu dogum haftalarına :)

Nur K.♥ dedi ki...

Tebrikler canım, iyiki doğmuş pembe fiyonk ;)

begum begum huuu dedi ki...

kutlu olsun pembe fiyonkun yıldonemıu :)))) ııkı warsın tatlım :) heycanla beklıyotuz:))))
buarada elbise inanılmaz tatlı ve minnak :)

begumyagci.blogspot.com

Nur K.♥ dedi ki...

Tebrikler canım, iyiki doğmuş pembe fiyonk ;)

BÜTÜ dedi ki...

iyi ki doğmuş kesinlikle amaçlarınla hem fikirim :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

espadrillerini yediğimin pembe fiyonkuu,iyiki doğmuş demi ama:)

zeys dedi ki...

ıyıkı dogdun cnm benııııııııııııııım :)

motto dedi ki...

Pembisim... Canim iyi ki dogmus blogun.iyi ki de tanismisiz bu vesileyle..
Cok cicisin..
Espadrillere bende bayildim.

sevda s. dedi ki...

Ayy sen benim blogumun aplası oluyorsun o zaman :) Nice senelere hep birlikte inşallah canım :)

Junkhead dedi ki...

Bende mimin var canııım ;)


http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/06/tatl-caddan-mimim-var.html

reyhane dedi ki...

Nice paylaşımlara..

Syhn dedi ki...

böyle blog beğenilmez mi?
aynı post içinde hep gezip görüyor, hem kombin önerisi almış oluyor, hem de kitap listemize yeni bir kitap ekleniyor...
nice postlara ;)

lily of the valley dedi ki...

aaaaaaaaaa :( bende ne zaman geleceksin diye dusunuyordum. Begendin mi bizim kucuk adayi? :)

lily of the valley dedi ki...

aaaaaaaaa gelip dondun mu bile? :( begendin mi bizim kucuk adayi? :)

Trendydolap dedi ki...

ohh yazı getirmişsin bez ayakkabılar fırfırlı elbiseler:) çok yakışmış cnm

Rococosh dedi ki...

nice nice postlaraaa elbisene bayıldım =)

terzi-mankeni dedi ki...

Nice güzel bloglu senelere :) espadriller harika :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Nice yillara canim :) çok severek takip ediyorum seni ;)

Elbisende çok ho$, mavi esmerlere ayri bir yaki$iyor ;)

Öpüldün !

Ayshe Rose dedi ki...

yeni takipcinim :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

Nerwen dedi ki...

vay bee, 4 sene dile kolay ama ne paylaşımlar var burada :) nice mutlu senelere blogunla canım