30 Haziran 2012 Cumartesi

Nabaiji: Az Yer Kaplayan Havlu!

Optimum Decathlon'da alışveriş yaparken, üzerinde  ''Az yer kaplayan havlu'' sloganı yazan, bu ürün dikkatimi çekti.
Sürekli seyahat eden biriyseniz bu havlu gözdeniz olacaktır.

Valiz içinde bir tişört kadar yer kaplıyor sadece!
Ağır ve çok yer kaplayan havluları taşımaktan kurtuldum bu sayede.


Nabaiji havlular sadece yolculuklarda değil; plajda ve havuzda da vazgeçilmeziniz olacak!
Suyu çeken mikrofiber dokusu ile anında kurulanabiliyorsunuz.

Evde kullandığımız havlular gibi tüy tüy değil. Aklınıza belki sert bir havlu gibi gelebilir. Aksine, yumuşak bir yapısı var.

Katlanınca ne kadar küçük olduğunu göstermek için bu şekilde çektim.
Boyutları doğru hatırlıyorsam,
En :80
Boy:130

Decathlon'nun sayfasında yazan özellikler şöyle;


  • Çok yer kaplayan havlulara son !




  • Yer kaplamama : Az yer kaplayan ve taşıması kolay hafif havlu




  • Etkililik : Yumuşak. Suyu emer.




  • Sık yıkanabilme özelliği : Toplama yapmaz. Makinede yıkanabilir.



  • NABAIJI - Hedef kitle: Su sporlarıyla ilgilenenler için tasarlanmıştır.
    • Materyaller/bileşenler: %80 polyester, %20 poliamid.
    • Bakım talimatları Makinede yıkanabilir. Yumuşatıcı kullanmayınız.
    • Stok önerisi: Kuru bir yerde muhafaza ediniz.

    7 yorum:

    kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

    çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    Mervenin Dünyası dedi ki...

    çok güzelmiş bayıldım :) bi an önce sahip olmak gerekli kaba şeyleri sevmiyoruz!

    New York Turca dedi ki...

    Yolculuklar icin sahaneymis plaj falan icinde yer kaplamamasi cok iyi.

    rebeltakipte dedi ki...

    tek bavul ile yolculuk yapılacaksa en az yer kaplayan parçalar her zaman göz bebeği :)

    ozax dedi ki...

    super bir şey yaaa, şimdi üzüldüm ben niye görmedim bunu diye :)) Rengi de tam benlikmiş.Neyse bir sonraki seferde kesin uğrayayım da edineyim canım :))
    Bir de ayıp olmazsa kaç liraydı söyler misin?
    Öptüm!

    pembe fiyonk dedi ki...

    teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:)
    özlemcim ilk açıldığı zaman almıştım. galiba 5-6 lira gibi birşeydi. şimdilerde 16 lira sanırım. devamlı kullanılabilecek bir ürün.

    darkolivee dedi ki...

    esracım süpersin, bende görmemiştim vallahi, plaja giderken her seferinde söylenirim bu havlu neden bu kadar yer kaplıyor diye :) birde oğlanınkini düşünürsek :))

    özledim seni yaa

    sevgiler