10 Haziran 2012 Pazar

Nude Şampuan- Essence- Pantene- Gliss- Flormar

Nude şampuanı bulmakta zorluk çektiğimi daha önce şu yazımda yazmıştım.
Bugün denk gelince, neredeyse rafı komple ben aldım :)
Gerek içeriği gerek saçımda bıraktığı etki ile severek kullandığım bir marka!
Kadraja sığdıramadığım bir saç kremi ve şampuan daha var :)


Gratis'e girdim ve bütün arkadaşlarım gibi Essence'in fiyatlarına bayıldım.. Nude serisi ojeleri harika:) The Balm'dan da gözüme birkaç ürün kestirdim:)

Bunlarda diğer postlarda tanıtacağım ojelerim.


Yapış yapış olmayan şekillendirici arıyordum. Bakalım pantene'den memnun kalacak mıyım?


Çok umudum olmasa da,Gliss'den nemlendirmesi için aldığım sprey.



12 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Saçlara yoğunlaşmışızz :) Güle güle kullan hepsini :)

SWL dedi ki...

canım bende Nude 'un bu serisini kullanıyorum şu ara. çok memnunum. Birde onarıcı sprey olarak Gliss'ın ultimate repair çift bazlı spreyini tavsiye ederim ;)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

New products, I love the nail polish :).

viva dedi ki...

Blogumda Mim´in var! : )

New York Turca dedi ki...

Nude sampuan hakkinda hep cok iyi seyler duydum herkes cok memnun. The Balm da hangi urunleri kestirdin gozune biomiyorum ama ben The Balm a bayiliyorum sadece rimelini hic tavsiye etmem diger urunlerin hepsi hepsi harika :)

Nerwen dedi ki...

New York Turca'nın da dediği gibi ben de Nude şampuanları çok duyar oldum bu ara. Sanırım denemeye diğer. Denk gelince ben de alayım bari artık zamanı geldi :) Güle güle kullan hepsini.

habinos dedi ki...

bende saç bakımınada çok önem veriyorum.bu ürünleri kardeşim kullanıyor ben organik ürünler kullanıyorum ama iyi geldiğini söyledi:) mutlu kal

rebeltakipte dedi ki...

alışverişte saçlara yatırım yapmışsın :)güle güle kullan aldıklarını

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

glıssı tatılde denız sonrası dus sonrası kullanıyorum genelde cok sevmem ama sac acmamda ısıme yarıyor dıye kullanıyorum ıste:)) tatıldemısın yoksun bakalım:)

guzelliknehri dedi ki...

Canım Gliss'in bu spreyini ben de kullanıyorum ve pek memnunum, sen de beğenirsin umarım :)

Rimelli Kız dedi ki...

Nude nin şampuanını bende kullandım , yumuşacık yapıyor saçı ve evet hemen eriyor raflardan :(

Güle güle kullan hepsini canım :)

Banada uğramalısın;
http://rimellikiz.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Nude be nde aldım ama daha kullanmaya başlamadım canım. Güle güle kullan aldıklarını :)