6 Haziran 2012 Çarşamba

Şimdiye Dek Gördüğüm En İyi Blog!

Mr. Kate , şu ana kadar gördüğüm en iyi site diyebilirim!

Bakımı, dekorasyonu, giyimi hatta saç stillerini dahi videolarla anlatıyor. Daha doğrusu tam bir DIY kraliçesi :)
Merak etmeyin tek planda oturup belli bir zaman sonra rutinleşen anlatımla değil. Eğlenceli, tek solukta biten çekimler bunlar.

Mesela ben bu fiyonk topuzları çok beğenirim. Meğer ne basitmiş!!



Video'yu yüklemeyi başaramadım! Hadi Siteye Tık Tık

Resim siteden alıntıdır.

14 yorum:

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

How cute is that bow :).

BÜTÜ dedi ki...

kesinlikle sana katılıyorum süper bi paylaşım olmuş tatlım :)

Lulu dedi ki...

Bu blogu sayende kesfetmis oldum ve kendimi kaybettim, simdi sacta fiyonk nasil yapilir, balerin topuzu nasil olur videolarini izlemekten kendimi kaybettim:)

zeys dedi ki...

ayy hemen bakımmmmm :)

habinos dedi ki...

bilmiyordum senin sayende öğrendim bir bakalım ne kadar maharetli. teşekkürler :)

gecekiyafeti.com dedi ki...

anlatımı çok sempatik .. Gerçekten güzel bir blogmuş

Rococosh dedi ki...

tanıştırdığın için sağol canım bayıldım =) inşallah biz de birilerinin bloğunda bu şekilde yer alırız bir gün değil mi ? =) mucx

balböcükleri dedi ki...

bende düğün için saç modelleri bakıyorum bakayım bir.

Estefanía J. dedi ki...

ABSOlutely pretty dear!!! And you’ve got a gorgeous blog too!!!
Check out my blog and if you feel like drinking a sip of ABSOstyle with me, we could followed each other by GFC + Bloglovin’ … ;) I’ll be waiting for you!!!

ABSOkisses!
Estefanía J. ABSOstyle

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

supermıs canım cok sagol..bende tek duze bloglardan sıkılıyorum hayata sdaır hersey olmalı:) sevgıer

Lila Moonlight dedi ki...

Cidden guzel bir blogmus, senin sayende kesfettim, bloglovinden izlemeye aldim : )

Xoxo dedi ki...

ben bılıodum ama saclarımı kestırdıgım ıcın ypamıorumm uzaynca yapcm artık :D :(

Dilek dedi ki...

Ben bkoğu şimdiye kdar neden görmedimki? gerçekten farklı yazılar. Takipcinizim. Başarılar

Ömercan dedi ki...

Bu blog süpermiş herkese tavsiye edicem

http://bankoyorumlar.blogspot.com/