22 Temmuz 2012 Pazar

ALINMASI GEREKENLER LİSTEM...





Herkese Merhaba,
Sizlerle uzun zamandır aklımda olan alınması gereken ayakkabılar listemi paylaşmak istiyorum...
Sanki yaz bitmiş gibi şimdiden sonbahara yatırım yapmaya başladım:) Aslına bakarsanız  hoşuma gidiyor sonbaharda yazın aldığım şeylerin elime gelmesi:)

Bence her kızın dolabından bir tane siyah ve ten rengi topuklu ayakkabı bulunmalı...Çünkü siyahı koyu renklerle kremi de açık renklerle kombinlemek istediğiniz zaman bu iki rengi kombinleyeceğiniz renk sayısının biraz daha fazla olduğunu düşünüyorum...

Ayrıca kuru kafanın yine hayatımıza girdiği şu günlerde siyah kuru kafalı babetler de hem rahat hem şık olabilir...


Bana gelince ilk resimdeki iki ayakkabı arasında emin değilim...Sizce ikisinden birini almam gerekirse hangisini almalıyım?


Sevgiler....

8 yorum:

Rosesapling.blogspot.com dedi ki...

Kalın topuklu olması sebebiyle ilk ayakkabıyı öneririm.


Rosesapling.blogspot.com

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

jeffrey cambel bayılırm :D

Selma's world dedi ki...

sağdaki daha şık cnm :)

CMOS dedi ki...

oyh cok zor bir soru buuu:)) ama sanırım topuklara kadar uzanan zımbalı kalın topuklu olana daha yakın gönlüm:)

yasemin dedi ki...

platforrrmmm:)hepsi de çok şık.
ilk fotoda soldaki daha rahat gibi ama sağdakini daha çok beğendim.
ayakkabılarına en kısa zamanda kavuş ve güle güle giy:)

İrem dedi ki...

Kesinlikle siyah ve krem ayakkabı olması konusuna katılıyorum..Çok doğru yazmıssn :) http://ireminstilleri.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

şimdi yaz bitecek sandaletler rafa kalkacak ve bu ayakkabılara olan aşkım yine gün yüzüne çıkıcakk :(
yazık bana yahuu

Türkçe Dublaj Film İzle dedi ki...

Başarılar...