30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bir Yol Hikayesi: Magnesia-Bisquitte :)

Nicedir yoğunluktan ve farklı planlardan dolayı blogger buluşmalarına gidemiyordum. İstemsizde olsa ayıp ettiğimi de biliyordum!!!

Sevgili Nimocum Manisa'ya, Magnesia Bisquitte'e davet edince, ''Gün bugündür'' deyip düştük yollara.
Şeytanın bacağını kırma zamanı gelmişti gelmesine de! Bir Sabuncubeli vardı benimde belimi kıran.

Ya bismillah dedikten sonra başladık kazalarıyla meşhur o acayip virajlı yolu inmeye çıkmaya.

Kaplumbağadan hallice gitmeye karar vermiştim ben zaten! Yolda kopup giden otobüsleri kamyonları kıskanmadım :) Tacizcilere hiç değinmiyorum!
Aa aa.. Tacizci demişken; İzmir dönüş yolunda dibimize kadar giren ''o kamyoneti'' biz niye şikayet etmedik kızlar! Neyse buluşma heyecanına verelim.
Efendim sağ salim vardık Magnesia Bisquitte'e. Yavaş yavaş herkes toplanırken, 40 yıllık dost gibi başladık sohbete muhabbete.

Sohbetimiz kadar güzeldi Bisquitte. Özellikle belli bir tema üzerine kurulu olan, sıcak ve zarif
dekorasyonuyla sizi rahatlıkla saatlerce kendisine bağlayabilecek hoş bir mekan diyebilirim.

Lezzetli yiyecekleri, sunum şekilleri ve fiyatlarıyla da gönlümü çelmeyi başardı! Kalite-Standart ilişkisini yakalamış olmasını daha da bir sevdim.
İlgili ve güler yüzlü personeline kocaman bir teşekkür gönderiyorum buradan:)
Görsellerle şenlendirmeye geçelim şimdi de..


Kimsenin gerilip kasılmadığı, süslü ama en doğal halleri ile, bol sohbetli biraz dedikodulu :P ve bir o kadar keyifli bir gündü. İyi ki gidip tanışmışım dedim.



İftar menüsü
İftarlık tabak/Günün çorbası/ana yemek/tatlı ve çay








Öncelikle organizasyonu ayarlayan Nimocuğuma, bizi misafir etmekten çekinmeyen Bisquitte'e, beni resimsiz bırakmayan Want the Fashion'a ve buluşmaya katılıp güler yüzünü, sohbetini esirgemeyen tüm Blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim.


***Ben bu yazıyı okuyamadım çok uzun geldi diyenlere gelsin! Eğer birgün gidilecek bir mekan arıyorsanız veya Bisquitte'in önünden geçiyorsanız girmekten çekinmeyin :)
                                               

Katılanlar;
http://wantthefashion.blogspot.com/

http://nimostylo.blogspot.com/

http://merveyilldiz.blogspot.com/

http://gnsunal.blogspot.com/

http://kendimyapdiydim.wordpress.com/

http://nerwen44.blogspot.com/
http://designbydg.blogspot.com/

16 yorum:

aynur duguk dedi ki...

hepiniz çok güsel görünüyorsunuz belli ki manisada izmir kızlarının rüzgarı esti :D ah bende gelebilseydim seninle tanışmak isterdim canım :)
sevgiler :)

darkolivee dedi ki...

keşke ilkine de gelebilseydin tatlım
bir türlü görüşemedik hepinizışıl ışıl çok hoşsunuz


sevgiler

Modapark.Net dedi ki...

Manisa-İzmir arasını hergün İzmir'de çalışan biri olarak günde belki bazı durumlarda 2 kez gidip geliyorum :) Manisalı bir blogger olarak bende katılmayı isterdim size lakin düğün hazırlıklarında olduğumdan saf dışı kaldım :)

begum begum huuu dedi ki...

pek guzelsınız hepınız cok aklım kaldı benımde .... bıdaakıne seytanın bacagını kırıcam en azından kendımınkını kırmayaym:)


begumygaci.blogspot.com

pinosh dedi ki...

her gün o yolu gidip gelen biri olarak seni çok iyi anlıyorum pembiş. lanet bi yol, nefret ediyorum kısaca!

buluşmanız da güzel geçmiş gibi, oh oh :)

designbyD dedi ki...

gayet rahat bir yolculuktu bizim için canım, tekrar teşekkür ederiz:)

MadamB Fashion dedi ki...

Hepiniz çok şık ve şeker gözüküyorsunuz eminim çok zevkli geçmiştir.:)

http://madambfashion.blogspot.com
bende beklerim bloguma

madammoda dedi ki...

Ben de bir önceki bulışmaya katılmştım, keşke o zaman sen de olsaydın tatlım :) Eminim çok güzel zaman geçirmişsinizdir, kızlar çok tatlı ve çok sıcaklar gerçekten :))

Nerwen dedi ki...

Sonunda tanıştık! Buluşmalarda seni hep arıyordu gözlerim, İzmir'de olduğunu bildiğim için. Konuğunla da senle de iyi ki tanıştık. Yine görüşmek üzere :)

Giz dedi ki...

Ne iyi yapmışsın gitmekle tatlım ve nasıl renkli bir buluşma olmuş çok imrendim size :)) güzel yüzünü göremesek de zarif şıklığın bakarken hayran bıraktırmaya yetiyor canım :)))

Güneş Ünal dedi ki...

iyi ki gelip bize yüzünü göstermişsin de seninle tanışmışız çok memnun oldum gerçekten:)

*ssdesignbutik dedi ki...

şahane olmuş !! ne güzel menüler sofralar onlar öyle :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Fotoğraflardaki ayrıntılar çok güzel herkesi ayrı ayrı çok beğendim :)

pembe fiyonk dedi ki...

aynur duguk : canım bende ama bence çok beklemeden hep berber bir buluşma daha ayarlayabiliriz:))

darkolivee: canım ah nasıl içim gitti ilk buluşmad şehir dışındaydım. senlede görüşmeyeli bayağı oldu.. gitmeden bi görüşme ayarlayalım

begum begum huuu: kuzuuuu ardı seni gözlerim walla:)

designbyD : sğol cnm

Giz : ewet cnm keyifli oldu.. çok hoşuma gitti bnimde:)))

Güneş Ünal: kıyamm canım benim bende hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum çok keyifli bir gün geçirdim bende:9 en kısa zamanda bi buluşma ayarlayalım arayı çmdan izmirde:))

*ssdesignbutik : cnm hiç sorma yazıda da belirttiğim gibi herşey hrikaydı.. çalışanlar menüler... kesinlikle gidilmeli bence:))

BOŞNAK KIZI,MadamB Fashion: sağolun kızlar

madammoda: keşke canım ama şehir dışındayım ama bundan sonrakilerde olmak istiyorum bi aksilik olmazsa:))

pembe fiyonk dedi ki...

Nerween: canımm çok sağol ewet bende çok memnun oldum tanıştığımıza çok konuşamadık ama sevindim.... bence bi buluşma daha ayarlamalıyız

suihomesui dedi ki...

Ne güzel kareler böyle. Fotoğrafları çekenin de ellerine sağlık. İçim açıldı bakarken. Gerçekten çok keyifli bir gün geçirdiğiniz izlenimini veriyorsunuz.(Çok devrik bir cümle oldu toparlayamadım) :)) İmrendim ve çok beğendim. Sevgiler...