17 Temmuz 2012 Salı

Eflâtun Rengi Hayaller...


Valizin birini boşaltmadan, yeniden valiz hazırlamak işkencesini belki de unutturan, varılan yerin vereceği huzuru mutluluğu hayal etmektir.

Yolculuğa çıkmadan, Can yayınlarının, ''5 lira'' kampanyasından faydalanmak için hemen D&R'a giriş yaptık haliyle..
4 veya 5 kitabı elime aldıktan sonra pek içime sinen bir şey olmadığını fark ettim!
Almış olmak içinde alamadım :S

Hal böyleyken, artık kütüphanemde olması gerektiğine inandığım Dostoyevski'nin Suç ve Ceza'nı,
Ne zamandır çevirisini beklediğim, Laurent Gounelle'in Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer'ini,
Can yayınlarından Pascal Quignard, Dünyanın Bütün Sabahları'nı almadan yapamadım :)


Ve çok severek takip ettiğim People Style Watch  dergisi olmadan olmazz :))






Şu sıralar bloguma bırakılan yorumlara geri dönüş yapamıyorum:(
Dönüşte mutlaka cevaplandırıp, iade-i ziyaret sözü veriyorum :)



18 TEMMUZ ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 10. 30 'DA KEMER ALTINDAN TAKI, AKSESUAR VE GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİ WORKSHOP' UNA KATILMAK İSTEYENLER SEVGİLİ NİMO'NUN BLOGUNA BAKMADAN GEÇMESİNLER :)



10 yorum:

Grace dedi ki...

ıspanyol paca pantolonlarına bayıldım

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tatıle gıderken hazırlanan valız donuste bosaltılandan ne kadar keyflı degılmı:((( mutlu tatıller huzurla oku kıtaplarını:))) guzel kombınlı pembefıyonk

BÜTÜ dedi ki...

çok hoşsun canım ceketine ve pantolonuna bayıldım :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Kolyen çok güzel :)

beijaa vintage dedi ki...

gene harikasın fiyonkcum, giydiklerine bayıldım. ayrıca aldığın kitapları da okuma listeme ekledim ;)

pembe fiyonk dedi ki...

beğenmenize sevindim kızlar:)

tubitos dedi ki...

pantolon ve ayakkabı muhteşemmmm

Xoxo dedi ki...

ispanyol paça sıyah pantolon arıyorum nerdn aldn pantolonunu??

pembe fiyonk dedi ki...

Xoxo: batik cnm:)

Xoxo dedi ki...

sağol canım :)görmustum bıtane kalmıstı ama yıne olurmu acaba :/