22 Temmuz 2012 Pazar

KIZILÖTESİ

Aile dostumuz, yakın arkadaşımın düğünü için dönüş yaptık İzmir semalarına..
Düğüncü kombini olsun bu da :) Seçimim kırmızıdan yana oldu. Dore veya kırmızı tonlarda ayakkabı yerine bu sefer farklı olsun diye melissa ile kombinledim.


Tatilde olmamdan dolayı uzun zamandır blogları ziyaret edememiştim. Ben yokken yorumlarını esirgemeyen  herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Düşündükçe insan daha da bir mutlu oluyor:)
Artık buralardayım, derhal bloglarınızı kurcalamaya geliyorum :)


Ramazan ayının hayırlara vesile olması dileğiyle.

Sevgiler...


Resim telefondan olduğu için  görüntü kalitesi düşük.

14 yorum:

shayna MB dedi ki...

Her zamanki gibi çok güzel olmuşsun
En çok mellissaya bayıldım :)
Hayırlı ramazanlar

cecilia dedi ki...

nasıl güzel görünüyosun o elbise ve ayakkabılarla biliyomusun :) çok tatlı kombinlerin..

Güneş Ünal dedi ki...

kolyenize bayıldımm. melissalarla kombinleyince farklı ve hoş olmuş bence

Rimelli Kız dedi ki...

Ahh güzel bayan , kolyen , ayakkabında ki o toka ay nereden başlasam , hepsi çok şeker .. Güzel günlerde kullan inşallah ..

Sevgilerle ..

Ayshenur dedi ki...

ben cok sevdm cnm bu kombini de melisalarını sevsınler optum

BÜTÜ dedi ki...

şahane görünüyorsun tatlım :)

begum begum huuu dedi ki...

MElisalar ne kadar yakısmıs kırmızı elbısenın altına :))) klasık kombınden uzaklasmıs :) ben cok begendım :) ama lutfen ozletme kendını emı :)



begumyagci.blogspot.com

Selma's world dedi ki...

çok şık olmuşsun cnm :)

Missy dedi ki...

Benim de bir kirmizi elbisem var, seninkine benziyor! Kollye muhtesem =)

yasemin dedi ki...

Melissalarla birlikte tam bir yaz kombini olmuş..

Lila Moonlight dedi ki...

Cok guzel bir outfit olmus, o kolye harika ve melissalarda cok guzel uymus : )

habinos dedi ki...

çok beğendim çok .çok hoş görünüyorsun :)

Bolat dedi ki...

Çok şık olmuşsun tebrikler, hele takı muhteşem olmuş :)

darkolivee dedi ki...

melisalar ile kombinlemen harika olmuş, ne kadar şirinler değil mi?

sevgiler