3 Temmuz 2012 Salı

MAXI SKIRT





Herkese merhaba!
Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur. Sıcaklardan pek bir şey yapılmadığı şu günlerde alışverişe çıktığımız günden bir kombin paylaşıyorum sizlerle. Yazın maksi  etek ve elbiseler hayat kurtarıcı oluyor benim için resmen. Acil durumda bir tane giyip çıkıyorum. Sizin de var mıdır böyle hayat kurtarıcı parçalarınız?

Yukarıdaki resimlerde ayakkabılar yok ama toms'larla tamamladım kombini.(Parmak arası sandalet te giyebilirdim aslında) Çok yürüyeceğim için topuklu tercih etmedim... Umarım beğenirsiniz...

Herkese güzel bir hafta diliyorum....
Sevgiler...

17 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

valla bayıldım sana canım, gömlek harika duruyor,eteğine de bayıldım..bu ara benimde favorim etekler...rahat olan herşey çok ilgimi çekiyor ;) çok kocaman öpüyorum..

Venüsün Dünyası dedi ki...

Çok yakışmış eteğine vuruldum azıcık boyum uzun olaydı ne iyi olurmuş :))

begum begum huuu dedi ki...

çok şık her zamanki gibi tatlım :)))) kesinlikle maksi eteklerle ilgili aynı duyguları besliyorum :))) kesinlikle eğlenceli bi etek :)


begumyagci.blogspot.com

aynur duguk dedi ki...

cok güsel ! :)

pinkness dedi ki...

Gömleğine ve çantana bayıldım...kombinde güzel olmuş...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

uffff ya ben de ıstıyorum o gomleklerden
ya dogru duzgun bı sıfo golmelgım yok oyle
hazır ındırım baslıcak ken
bulsam da alsam

tabıkı her zaman oldgu gıbı cok begendım

bensu dedi ki...

çok beğendim ;)

Hamide... dedi ki...

özellikle eteğini çok beğendim desenleri süper...

berrin dedi ki...

gömleğin aynısını aynı rengini bende aldım dün kadıköyden senin de farklı kmbin yapmışsın canım:)

Grace dedi ki...

nıye ben hep senın eteklerıne hasta oluyorum bı acıklama ıstyrm :)

gülümse dedi ki...

ütü istemeyen bluz ve t-shirtlerim var mesela kurtarıcım olarak:))senin bluzuna da bayıldım ayrıca

Lila Moonlight dedi ki...

Cantana bayildim, tam benlik : ) Tatildesin sanirim, iyi gezmeler dinlenmeler : )

havziş dedi ki...

kombinini çok sevdim :)o harika gömlek ve çantanın siyah bir cigarette pantolon ve üçgen burun topuklularla da çok güzel olucağını düşünüyorum.

beijaa vintage dedi ki...

sana uzun etekleri inanılmaz yakıştırıyorum fiyonkcum :) hatta bi ara balık modeli giymiştin, o muhteşemdi. bir sır veriyim, benim de kurtarıcı parçam uzun eteklerdir ;)

Xoxo dedi ki...

gömlegıne bayıldm yaa nerden aldnn??

Xoxo dedi ki...

gömlegıne bayıldm yaa nerden aldnn??

pembe fiyonk dedi ki...

Xoxo: cnm şu an için hatırlayamadım. bi butikten almıştım sanırım her yerde var artık:)

Kızlar hepinize teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için...:)