15 Temmuz 2012 Pazar

NE DENEDİM: EL FALI:))



Herkese merhaba,
Sıkıcı, uzun ve yorucu yolculuktan sonra evden rahat rahat post hazırlamanın keyfini çıkartıyorum:)
Zonguldak'a uçak olmadığı için maalesef  mecburen uzun otobüs yolunu çekmek zorunda kalıyorum(z)..
Mola verdiğimiz bir yerde bakın ne gördüm ve merakla hemen denedim:)))

Peki nasıl çalışıyor?
1Lira atıyorsunuz ve elinizi ağız kısmına yerleştiriyorsunuz... Sonra sizin el falınızı okuyor makine:) alttan bir fiş çıkıyor (yukarıdaki resimlerde görebilirsiniz.) ve fişlerde sizin el falınız yazıyor.

Ne kadar doğru tartışılır zaten ama bizde eğlenmek amaçlı denemiştik:))

4 yorum:

Nerwen dedi ki...

ayy çok iyiymiş :D neler neler çıkarıyolar allam nereden gelmiş akıllarına :) izmir'e koyamazlar ama bundan falcı teyzeler isyan çıkarır valla :)

guzellerguzelinergiz dedi ki...

fala ınanma falsızda kalma demısler
ama eglencelı bırsey benzıyor :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hahahha bende yapmıstım bundan cok gulmustuk :)))

pembe fiyonk dedi ki...

NErwen :) anında kırarlar :))

kokosh: hehe benide pek ifade ettiği söylenemez :)

Nergiz:bence de canım :)