29 Temmuz 2012 Pazar

Şimdiye Kadar Gördüğünüz Bütün Takıları Unutun!

Sevan Bıçakçı, mücevhere getirdiği yeni yorumla, insanın tasarımda geliştirdiği sınırsızlığı ortaya koyan tam bir ''Taş Ustası''.

İzlenesi belgeseli için:

Dikkat! Katbekat hayran kalabilirsiniz :)

Kaç kişinin eline sarılmıştır böyle bir ahtapot ?
Sultahamet'te Yağmur
Ya da İnciyi kaç kişi böyle yorumlamıştır?
Ah İstanbul!
Kimbilir böylesi bir evlilik yüzüğünü kabul etmek ne güzeldir. Yasak elma tasvirini sevdim!
Sanki orta dünyada ki bir kareyi dondurmuş gibi!
Buz kütlesinin içinde adeta ölümsüz kılmış
“Bereket Ya Rab” Narının kırmızı mı? İşçiliği mi?
Lalezar; Kendisine aşık ettiren çizgiler.
İşte diğer iki favorim daha!
Apollo
Ayasofya
Daha fazlası için Sevan Bıçakçı'nın sayfasını buradan ziyaret edebilirsiniz!
Farklı bir tasarım için

7 yorum:

Droplet dedi ki...

Bu adamın yaptıgı herseye hayran kalmamak mumkun değil!

Venüsün Dünyası dedi ki...

Muhteşem demek az kalır ölünesi tasarımlar...

begum begum huuu dedi ki...

ay bak ne kadar ortak zevklerımız var bendede bıtane sevan bıcakcı postu mevcut hepsı muhtesem :)



begumyagci.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

aman allahımmmm sarhoş oldum bu güzellik karşısında, hangisinin favorim olduğunu şaşırdım ama deniz yıldızı ve inci ayrıntılı takılar favorm oldu sanırım

harikalar
emeğe akla sağlık

sevgiler

Lila Moonlight dedi ki...

Takilarini yakindan da gorup denedim ve asik oldum, paylastigin tasarimlara da bayildim, hayallerimden biri de bir gun bir Sevan Bicakci yuzugune sahip olmak, SANAT ESERI olarak goruyorum, gittikce daha da degerlenecekler.

Giz dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel her modele bakarken insan "aaaa" der mi :))) narlı ve apollo favorim oldu muhteşemler tatlım ;)

Lila Moonlight dedi ki...

Yorum birakmistim ama gelmemis, kisaca cok begendigimi yazmistim : )