11 Ağustos 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ

 Aslında sadece birşey değiştirmek amaçlı gittiğim Optimum'dan ufakta olsa birşeyler alıp çıktım.Vakit geçirmeye çalışıyorum.Girmediğim bütün mağazalara tek tek girdim.Bu çantayı bir çocuk reyonundan buldum.Çocuk çantası renklerini çok sevdim.saplarını kesip makyj çantası yaptım.
 Forever New soft renkleriyle favori mağazalarımdan. Bakmadan geçemedim. Kemer ve bu kolyeyi aldım.

 Günün Önerisi: Sadece kadın reyonlarına bakmayın:) Diğer reyonlardan da işinize yarar birşeyler çıkabiliyor.

Hafta sonu alışverişe çıkmadan aklınızda bulunsun.Sevgiler...

Çanta: LCW
Kolye:ForeverNew

8 yorum:

the bircan dedi ki...

Hangi kadın bakmadan almadan çıkardı sanırım hic;) iyi günlerde kullanın ;) sevgiler

BeTwin Us dedi ki...

Çantanın desenleri o kadar güzelmiş ki ben jean shortla takabilirdim bunu :) çok doğru, bazen ben kendime değil de eşime bir şeyler bakarken çok farklı şeyler bulabiliyorum alışveriş yaparken bile farklı şeylere gözü açık olmalı insanın :))

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım,çanta fikri çok güzel..

CMOS dedi ki...

kolyenle aşk yaşıyoruuuuum:)

pembe fiyonk dedi ki...

kızlar hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...

begum begum huuu dedi ki...

hiç bi zaman sadece kadın reyonu ile sınırlı kalamnayanlardanım :)))
harika valla çanta önce bi kullanıp sonra keseydin pek şıkmış şeker kuşum güle güle kullanılsın :)


begumyagci.blogspot.com

Outlet makeup dedi ki...

bu kolyeyi bulamadım bir türlü:(
güle güle kullan aldıklarını:))

mühendiscilik dedi ki...

bu kolye ne kadar güzel, çok çok çok şık, iyi günlerde kullanın :)