9 Ağustos 2012 Perşembe

Büyük Numaralı Kadın Ayakkabısı mı Arıyorsunuz?

En küçük Ayakkabıcıdan, en popüler mağazalara kadar ''kadın ayakkabı numaraları'' genel olarak 40 ile kısıtlıdır.
Bazı ayakkabıcılar sipariş yöntemi ile çalışsa da, durum tasarıma girdiği için hem maddi hemde zaman açısından sıkıntı doğurduğu bir gerçek!

Payless Ayakkabı:

Bu konuda sıkıntı çeken varsa bu markaya (mağazaya) dikkat etsin. Zira aradığı ayakkabı  burada olabilir!
Resimde de görüldüğü gibi 40-44 arası numaralar mevcut.
Hemde birkaç model ile kısıtlı kalmamışlar. Babet. platform, terlik, dolgu topuk, loafer ve sandaletler.

Özel yapıma girmediği için fiyatlar gayet uygun!

Şuradaki yazımda Payless beyaz dolgu topuk ayakkabımı görebilirsiniz.

Ayakkabılar kutuların içinde olduğu için başlarda girdiğimde pek birşey bulamıyordum. Sıkıcı geliyordu. Sonraları doğru dürüst inceleyince alınası parçaları gözüme kestirmeye başladım.


Payless Optimum'da



Büyük numaralardaki çeşitlilik ve fiyat uygunluğunu görüyorsunuz.





6 yorum:

the bircan dedi ki...

Optimum aşkına ;) Iyki var

New York Turca dedi ki...

Aa payless turkiye'de varmiydi yada ben dikkat etmedim belki. Burda cok populer, buyuk numaralarin olmasinin nedenide burda buyuk ayakli kadinlar bi hayli fazla, allahtan kucuk numaralarda var dedigin gibi. birde bucuk numaralarin olmasi da ayri guzel bence :)

Aswang dedi ki...

ahh şaka gibii :)
Bilgilendirmen için çok saol canım. En kısa zamanda gidip bakacağım. Pek mutlu oldum :)

NİMO =) dedi ki...

benim Superman ayakkabılarımda burdan! kesinlikle fiyat ve kalite orantısı şahane hem dediğin gibi büyük ayaklılar için cennet .)

Syhn dedi ki...

raf düzenini acilen düzeltmeli bence :/

Grace Happy dedi ki...

:) gecen gunlerde okudum kadın ayagı ortalama otuzdokuza cıkmıs sonra senın yazını gordum vay evren ılısklısınız dedım aslında eskıden otuz dokuz bıle bulmak zor ıken 42 43 lerı gormekte varmıs