2 Ağustos 2012 Perşembe

Fashion is Everywhere...

 Herkese Merhaba,

Bundan sonra dekorasyonla ilgili paylaşımlarda da bulunmak istiyorum.
Coco Chanel'in dediği gibi 'Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening' yani moda her yerde sözüden yola çıkarak modanın olduğu alanları da sizinle paylaşma kararı aldım.Moda sadece giysilerde değil, havada,caddede,düşüncelerimizde kısacası yaşam biçimidir moda.

 İşte evimden bir kaç kare...Devamı gelecek tabiki. Sonraki yazılarımda beğendiğim dekorasyon fikirlerini de paylaşacağım....

Sevgiler....

Saat: Hediyelik eşya fuarından(Kayınvalidemin hediyesi)
Çerçeve,vazo,mumluk: Ikea
Güller ve Vazo: Ikea
Sandalye: Sandalye(İzmir)

6 yorum:

yeni hayat dedi ki...

sevindim bu paylaşıma:)) senin gibi zevkli birinin dekorasyon fikirlerini de paylaşması çok güzel, bunlar da çok şık, bu saatlerden ben de istiyorum...

mihrican dedi ki...

bence de moda her yerde, paylaşımlarının devamını bekliyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

yeni hayat: inşallah bulursun.. çok güzeller gerçekten..

mihrican: sağol cnm....

Nerwen dedi ki...

bu konuda zevkliymişsin dekorasyon yazılarını da dört gözle bekleyeceğim:) tasarım ve dekorasyon fotoğraflarını incelemeyi de en az çantalar,ayakkabılar ve elbiselerinkini sevdiğim kadar severim.

reyhane dedi ki...

Sadece detaylar değil anlatım da çok zarif..

the bircan dedi ki...

IKEA ASKINA ...